M3 Yngve Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Har du lakka og blåst de først? Hva har du ev blåst med ? Ble jo som nye disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 ser mistenkelig ut som glassblåsing og sølvlakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 er nok glassblåst og lakkert ja fuel rail og alle overføringer blir svarte. da gulldetaljer ikke passer så godt nedi motorrommet mitt.. mangler litt siv o-ringer som jeg bytter ut når jeg først har det i biter. så blir bestillt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Du er dyktig morten Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Damn, jeg må nok investere i ett glassblåsekabinett... Dette ser bra ut... Husker jeg kikka på et på Biltema en gang i tiden, og det de har på Jula... Noen som har erfaringer med noen av de kabinettene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 kabinettet vi har er ifra torshov.. men bruker glass istedenfor den sanda di har der.. blir MYE finere finish holdt på fra kl 3 idag til 9 i kveld med bare denne spjeldrekka.. og er ikke fornøyd.. men får kjøpe nye o-ringer og slikt så blir det bra vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 bra arbe morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Knallbra! Hva slags farge lakkerte du alpinafelgene i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 alpina felga var så strøkne når jeg kjøpte di.. tror det er org fargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 ahh.. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 20mm spacer bak her, 5mm foran. Har du valset hjulbuene, eller er det faktisk såpass med plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 20mm spacer bak her, 5mm foran. Har du valset hjulbuene, eller er det faktisk såpass med plass? har ikke vaslet noen ting. men med den høyden jeg har nå så må jeg valse bittelitt.. "kanten" som går innover er skjært bort av forrie eier.. så plass er det nok av men skal valse litt for å kunne ha di med 20mm spacer.. kommer til å subbe slik det er nå.. trooooor jeg.. er ikke inntil, men ikke langt ifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 16 april skal jeg på trackday!! da må denna være ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Da har jeg sett igjennom alle de 183 sidene Mye morsom lesing her, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Dette ble meget pent:-) Blir fin lyd i denne her når du er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå