Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

er nok glassblåst og lakkert ja :)

fuel rail og alle overføringer blir svarte. da gulldetaljer ikke passer så godt nedi motorrommet mitt.. mangler litt siv o-ringer som jeg bytter ut når jeg først har det i biter. så blir bestillt i morgen :)

DSC04879.jpg

DSC04882.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, jeg må nok investere i ett glassblåsekabinett... Dette ser bra ut...

Husker jeg kikka på et på Biltema en gang i tiden, og det de har på Jula... Noen som har erfaringer med noen av de kabinettene der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kabinettet vi har er ifra torshov.. men bruker glass istedenfor den sanda di har der.. blir MYE finere finish :)

holdt på fra kl 3 idag til 9 i kveld med bare denne spjeldrekka.. og er ikke fornøyd.. men får kjøpe nye o-ringer og slikt så blir det bra vell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20mm spacer bak her, 5mm foran.

Har du valset hjulbuene, eller er det faktisk såpass med plass?

har ikke vaslet noen ting. men med den høyden jeg har nå så må jeg valse bittelitt.. "kanten" som går innover er skjært bort av forrie eier.. så plass er det nok av :D men skal valse litt for å kunne ha di med 20mm spacer.. kommer til å subbe slik det er nå.. trooooor jeg.. er ikke inntil, men ikke langt ifra.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...