Morty999 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 håper på det wolfeh.. hehe, jo hyggelig det men det tok vell litt tid? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 da får jeg begynne å slipe ut litt plass i toppen til dobbelt reg kjede blir trangt men går vell tilslutt.. etter jobb idag skal bilen inn å fikses litt div småting i forstillinga.. blokka mi skal bli ferdig idag også .. så da kan den snart lakkes å begynne å monteres i helga så tenker jeg nok ENDEL er gjort med motorn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Tja, brukte vel et par kvelder Men var mye interessant skriving så det gikk bra. Men så en plass at du begynte å få rust i karossen foran igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 da er kamdelen klar og frigjort plass til dobbelt kjede da skal den skrus sammen med nedre del så jeg får shimset opp litt ventiler =) så er den snart klar til ny vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Svæære greier:D ditta treffet på våler i april.. E det eit bmw treff eller e bana open for alle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 trackday.no som arrangerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Satser på å se hvithaien på banen da, Morty! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 det gjør jaggu jeg og!.. prøve å få lakkert den litt under dørlistene og.. så den slipper å se så sliten å rusten ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Det blir bra, burde ta et på E30n selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Du må vel montere øvre del av toppen også om du skal shimse ventiler vel. Edit:leste nå at du skulle sette sammen øvre og nedre del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 toppen(e) skal nok skrus sammen ja. hehe.. blir litt jobb der der.. men blir nok bra satser på å få sammen meste av motorn i helga egentlig.. som alt går etter planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 påfyll av mere deler! og nå har jeg det meste til m88 motoren blokka ferdig pusset og klar for lakkering må ha nye pluggkabler og fant jeg ut når jeg så det mangla litt på syl 6.. fått på dekk foran på alpina felga og spørs om det blir no i helga.. har ikke fått ferdig toppen. men får se hva som skjer =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Den fantaen, den skal vel på tanken? Men sånn seriøst, blir bra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 hehe blir vell bra tilslutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 gromt morten, blei skikkelig tøft med lavprofil på de nydelige felga der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå