Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Anbefalte innlegg

Skrevet
er samme shims som på gammel bolvo b19 feks.

har snakket med litt forskjellige og m88 har ikke samme shims som noen andre s motorer.. disse er mindre enn f.eks 3,6 og 3,8..

Men godt mulig di er like :D for seint er det nå hvertfall.. hehe

bestilt nytt drev på veiva idag da det jeg fikk var feil.. og det får jeg kanskje til fredag.. :( ville kjøre NÅ jeg!!! hehe

Skrevet

hehe.. tok noen dager ja tror jeg.. savner turbo tidne litt ja jeg må inrømme det.. så får nå se hva som skjer.. lyst på en bil til med 3,6 og turbo :D men det har jeg ikke råd til nå.. hehe..

Skrevet

m88 er ikke like som 3,6 eller 3,8.. det har jeg sjekket.. m88 har mindre shims. m88 har også spesielle kammer i forhold til 3,6 og 3,8. selv om di er like i funksjonen..

Skrevet

da driver jeg å monterer register! :D men FY F ¨trangt.. må ta ut begge kammene igjen for å få på dobble kjedet + kamdrevet.. ellers er det ikke plass å få det sammen.. :( men men.. det får gå :P bilder i kveld :)

Skrevet

da er register på plass, oljepumpe, bunnpanne. reg deksler.. toppdekslet er glassblåst og blir lakkert i morra, oljefilterhuset blir lakkert i morra og montert.. og vips.. motoren er FERDIG :D DIGG! og inn skal den i morra!! :)

Skrevet

jaja.. hehe har glemt kameraet helt :( toppdekslet er lakkert nå og venter på å tørke :D tror det blir bra :D

har igjen oljefilterhuset også, men driver med det nå + spjeldrekka må jeg sette sammen helt først osv.. så er jo litt igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...