Morty999 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 har fått tak i låse sett nå, skal hente det etterpå.. men å få tak i låser til aplina felga blir vell værre.. noen som har tips ? håper på prøvekjøring idag kanskje om jeg får sveisa den gir overføringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 julian.. pris på dynamo da? om den er fin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Hvor mye er du villi til og betale får noe deksel med låser da? Å hva er diameteren på dine deksel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 julian.. pris på dynamo da? om den er fin? trur jeg har dynamo liggende, du kan jo se om du kan bruke den jeg trenger fjørbein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 hmm. diametern på mine er jeg usikker på.. pris da? fant noen på ebay til 800 men stress å kjøpe på ebay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Jeg kan få de hjem får deg på en billig måte send PM om det er av interesse da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 har sendt deg pm.. får jeg sveisa gir overføringa idag, så får jeg mulig prøvekjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Venter på film. Men har du tenkt noe ang. listene? Hadde nok sett finere ut med svarte framme og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 kommer straks noen bilder vhertfall så i morra blir det prøvekjøring sveise eksos å montere dynamo så er den klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 åh, ser veldig bra ut! Må lage kjørefilm og bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 har du montert m5 motor i shiiten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 haha.. har du ikke fått med deg det før å? hehe men ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 haha.. har du ikke fått med deg det før å? hehemen ja.. 7ern går sakte vettu morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 hehe.. hva koster ny dynamo på gs erik ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå