Kristian Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 jeg er glad i lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 hehe.. joda, det er jeg og.. men denn her er litt i overkant med 3" strakrør og en potte bakerst.. skal få inn ett par potter til snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 film først! :B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Vurderer sterkt å kjøre inn motoren min etter denne metoden http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Vurderer sterkt å kjøre inn motoren min etter denne metoden http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Er den teorien Morty kjører motoren etter. Er bare idioter som ikke lar ringene få trykk nok til og tilpasse seg orntli. Motoren tåler mye mer enn 7000rpm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Vurderer sterkt å kjøre inn motoren min etter denne metoden http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Er den teorien Morty kjører motoren etter. Er bare idioter som ikke lar ringene få trykk nok til og tilpasse seg orntli. Motoren tåler mye mer enn 7000rpm helt korrekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 hmm.. i går begynte det å komme litt skjørtebank lyder.. fyra opp idag og da var det mye rare lyder.. så kom vell kanskje litt alu spon inn i oljepumpa når jeg tok bunnpanna bytta olje og filter og alt men var kanskje for sein ta ut motor igjen i helga bare da.. huff håper det ikke er noe alvorlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 hmm.. i går begynte det å komme litt skjørtebank lyder.. fyra opp idag og da var det mye rare lyder.. så kom vell kanskje litt alu spon inn i oljepumpa når jeg tok bunnpanna bytta olje og filter og alt men var kanskje for sein ta ut motor igjen i helga bare da.. huff håper det ikke er noe alvorlig.. Ka Faen? Den er kjip. Håper du får den i orden fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 ja huff det var ikke det jeg hadde lyst til akkuratt... har kosta endel å fikse opp denna motoren. og rådebank eller noe annet er noe jeg overhode ikke vil ha nå!.. bytta olje i går også. var ikke noe tegn til spon eller noe som helst i olja.. så blir "artig" å se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 oi, ikke bra, derfor jeg ikke hørte noe i fra deg i går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 stemmer bra det erik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Huff, det der er virkelig kjedelig:( Får håpe det er en bagatell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 metall lyder er sjeldent en bagatell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 sikkert gått med forlite olje når panna røyk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Fred Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 føler egentli at oljelampa begynner å lyse før det er for seint på de fleste biler jeg da.. ikke mye som er igjen når den lyser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå