Morty999 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 sikkert gått med forlite olje når panna røyk! om det er for lite olje skal ikke det ha noe å si på normal kjøring.. mengden er pga temperatur ved belastning osv.. den har aldri gått med lite olje når jeg har gitt gass.. men men.. ikke noe å få gjort noe med nå.. har begynt å skru alt frahverandre for å ta ut motorn igjen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 huff, det her var da veldig veldig kjedelig, hvertfall når du har brukt så mye penger og ikke minst tid, så får du så lite kjøring før du må demomtere alt igjen :/ men men, kjenner jeg deg rett er den fort oppe og går igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Har motor jeg hvis du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 hehe.. skal du ha for den da? blir nok å rive ut å se hva som er feil.. så finne ut hvorfor det skjedde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Hvilken olje kjører du på nå igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 nå kjørte jeg på "innkjøring"s mineral 5w-30.. skulle ha på 10-60 men kom aldri så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 hehe.. skal du ha for den da? blir nok å rive ut å se hva som er feil.. så finne ut hvorfor det skjedde.. Ja, det er jo litt "spennende" å finne ut hva/hvorfor ting har skjedd. Skal vel mye til at det ikke lar seg ordne......... Når det gjelder min M88, så vet du hva sånnt no koster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 så du mener det ikke har noe og si om man kjører med for lite olje ved normal kjøring???!! det er faktisk det dummeste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 så du mener det ikke har noe og si om man kjører med for lite olje ved normal kjøring???!! det er faktisk det dummeste jeg har hørt på lenge. det har noe å si såklart.. men det er ikke forskjell på å kjøre med 7l eller 5.. på vanlig motorvei kjøring i 100km/t... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 hehe.. skal du ha for den da? blir nok å rive ut å se hva som er feil.. så finne ut hvorfor det skjedde.. Ja, det er jo litt "spennende" å finne ut hva/hvorfor ting har skjedd. Skal vel mye til at det ikke lar seg ordne......... Når det gjelder min M88, så vet du hva sånnt no koster hehe.. ja jeg gjør nok det.. ligger en ny en til 56 000 på blocket.. men om jeg byr 20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Bilen står i oppbakken med for lite olje, det kan skje Du får ikke kjøpe flere motorer pga du drepe jo de bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 hehe.. skal du ha for den da? blir nok å rive ut å se hva som er feil.. så finne ut hvorfor det skjedde.. Ja, det er jo litt "spennende" å finne ut hva/hvorfor ting har skjedd. Skal vel mye til at det ikke lar seg ordne......... Når det gjelder min M88, så vet du hva sånnt no koster hehe.. ja jeg gjør nok det.. ligger en ny en til 56 000 på blocket.. men om jeg byr 20? Så tar jeg nok jobben med og putte den i 525´n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 hehe.. regna med det hva ca vil du ha for den? hehe.. bytte mot min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Har egentlig ikke tenkt så mye på det, men frister mest og lage en artig e28, har jo alt fra M6´n. Bak/forstilling, bremser, motor og gear, abs osv.. kan si fra om det ikke blir no av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 blir nok til å fiks emin egen ja.. men du får si ifra ut skal den i morra hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå