Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

da er m88'n åpnet.. og ALT av lagre er TOTALT utslitt.. samtlige rådelagre hadde vridd seg 90 grader i rådene, veivlagra var på bronselaget...

oljepumpa er død..

lurer på hva som har gjort dette.. :( alt var strøkent når jeg monterte det.. klaringer og alt...

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er m88'n åpnet.. og ALT av lagre er TOTALT utslitt.. samtlige rådelagre hadde vridd seg 90 grader i rådene, veivlagra var på bronselaget...

oljepumpa er død..

lurer på hva som har gjort dette.. :( alt var strøkent når jeg monterte det.. klaringer og alt...

:(

Om oljepumpa er død, så er det vel klart, den er der for en grunn......

Men om den slutta etterpå, så var ikke klaringer ok, da har det vært for trangt rett og slett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok der ripene har kommet fra ja.. lagra hadde helt riktig klaringer ved montering, oljelampa har aldri lyst, eller blinket.. olje har det alltid vært på den.. så jeg aner ikke hva som kan ha gjort dette. skal ta opp oljefilterhuset i morgen, å se om det er noe som gjør att det ikke kommer nok trykk ut til resten.. og siden oljelampa slukker pga den sitter i filterhuset da sikkert... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klaringer er jeg 100% sikker på. jeg sjekket det på absolutt alle lagertappene.. for å være helt sikker..

menmen.. kan være min feil for all del.. men rasa er det hvertfall uansett...

noen som har en m30b34 som starter å går ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klaringer er jeg 100% sikker på. jeg sjekket det på absolutt alle lagertappene.. for å være helt sikker..

menmen.. kan være min feil for all del.. men rasa er det hvertfall uansett...

noen som har en m30b34 som starter å går ?

???? er det så ødelagt at du ikke skal rep???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...