Michael Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Målte du klaringa på med veivlagerene i da ? Høres jo nesten ut som du ha en slipa veiv og standarlager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 hmm...bare jeg som ikke ser hva som er galt på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 hmm...bare jeg som ikke ser hva som er galt på bildene? Nei Utrolig kjipt det her Morten Men regner med du fikser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 så ut som nypolerte motordeler....tenkte "kult han har fiksa nye deler" men påfølgende kommentarer endra min oppfatning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Målte du klaringa på med veivlagerene i da ? Høres jo nesten ut som du ha en slipa veiv og standarlager. såkalrt målte jeg. og å klare å sette inn std lagre på ei slipt veiv.. da er du rimelig blind om du ikke ser det.. ALT blir sjekket for tregeter etter hvert som ting blir montert.. uansett hva det om det skal gå rundt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Demontering påbegynt.. har ennå ikke finni "feilen" men så inni oljefilterhuset og det var det MASSE spon.. så har nok ikke hjulpet på det.. blir å vaske alt og blåse igjennom ALLE kanaler og alt før det blir montert nå igjen hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Åssen ser kammene ut? Og stemplene og syl?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 kammer, stempler og sylindre ser ut som da jeg satte det sammen helt strøkent.. ser såklart att stempla har gått der, men ikke mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Det er nesten enda rarere. Kast i veiv?? Trhust lager åssen ser det ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 detta virka jo før jeg tok det frahverandre.. så kast i veiva er det nok ikke.. trustelgaer.. tenker du på di som holder veiva aksialt ? di sitter jo på midtre lagret, og de er strøkne ut.. har finni ut nå att oljepumpa mi suger ikke opp noe olje når jeg vrir på drevet??? så kan jo hende den akkuratt suger opp så lampa slukker.. det e rjo på 0,3 bar den slukker da og det er jo ikke mye.. såå.. håper gs fikser meg en ny pumpe iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 kan virke sånn at det er pumpa... rart kammene har klart seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 kammene ligger jo i oljebad.. så de har hatt bra smøring.. var nok olje i toppen når jeg tok av toppdekslet.. og har ikke kjørt mye etter jeg hørte rare lyder. så har nok berga di.. lagerbukker og alt så bra ut i toppen så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 da er blokka, toppen (e) vasket igjen. og blåst rein oljekanaler og alt.. kom ut endel dritt egentlig... alt er klar til å monteres nå da. hadde jeg bare hatt rådene og stempla så hadde toppen vært på igjen alt! men får bare vente da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Hørest bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå