Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Målte du klaringa på med veivlagerene i da ? Høres jo nesten ut som du ha en slipa veiv og standarlager.

såkalrt målte jeg. og å klare å sette inn std lagre på ei slipt veiv.. da er du rimelig blind om du ikke ser det.. ALT blir sjekket for tregeter etter hvert som ting blir montert.. uansett hva det om det skal gå rundt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demontering påbegynt.. :(

har ennå ikke finni "feilen" men så inni oljefilterhuset og det var det MASSE spon.. så har nok ikke hjulpet på det.. blir å vaske alt og blåse igjennom ALLE kanaler og alt før det blir montert nå igjen hvertfall..

DSC00025.jpg

DSC00026.jpg

DSC00027.jpg

DSC00028.jpg

DSC00029.jpg

DSC00030.jpg

DSC00031.jpg

DSC00032.jpg

DSC00033.jpg

DSC00034.jpg

DSC00035.jpg

DSC00036.jpg

DSC00037.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta virka jo før jeg tok det frahverandre.. så kast i veiva er det nok ikke..

trustelgaer.. tenker du på di som holder veiva aksialt ? di sitter jo på midtre lagret, og de er strøkne ut..

har finni ut nå att oljepumpa mi suger ikke opp noe olje når jeg vrir på drevet??? så kan jo hende den akkuratt suger opp så lampa slukker.. det e rjo på 0,3 bar den slukker da og det er jo ikke mye..

såå.. håper gs fikser meg en ny pumpe iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kammene ligger jo i oljebad.. så de har hatt bra smøring.. var nok olje i toppen når jeg tok av toppdekslet.. og har ikke kjørt mye etter jeg hørte rare lyder. så har nok berga di.. lagerbukker og alt så bra ut i toppen så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er blokka, toppen (e) vasket igjen. og blåst rein oljekanaler og alt.. kom ut endel dritt egentlig...

alt er klar til å monteres nå da. hadde jeg bare hatt rådene og stempla så hadde toppen vært på igjen alt! men får bare vente da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...