Kristian Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 bytte i min oppskremte m30b34 da morty?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 haha åneidu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 da har jeg fått henta veiv hvertfall venter på råder og stempler fra jørgen_a nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 da har råder og stemplet kommet!, mangler bare å få tak i bra rådelagre n så er det montering av veiv stempelringer skal bli flyttet over ifra m88 stempla å så skal di neddi. bestiller toppakning i morra også. så nå er det vell snart håp ny oljepumpe og det av pakninger som trengs er bestilt på gs idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Får satse på at det blir likare me dinna oljepumpa der Blir vell gatebil også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Får satse på at det blir likare me dinna oljepumpa der Blir vell gatebil også da? ja får håpe det hadde plan om gatebil da vurderer ACR på sommertreffet også, om skattepenga tikke rinn rett før det.. og om bilen virker da.. hehe studerte stempla nå, og er ikke bra endel jobb på di før jeg kan sette neddi di gitt kommer bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 mellomaksel som er klar til å sendes til korting gulveteppet er ute pga skal sveise i girtunellen bilen slik den står nå Skader på stempler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 disse stempla som sto i M88?? ser jo ut som de har fått kjørt seg hvertfall! skader i blokk ? Stemplene som sto i M20 min med 240k hadde mindre vertikale slitemerker en disse.. Jaja, det blir nok bra !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 nei. dette er di stempla jeg har kjøpt ifra s38b36... som jeg skal bruke.. som må fikses endel på stripene opp og ned er ikke så ille, ser kanskje ille ut men er skadene på stempla som jeg er bekymret for.. blokka er helt strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Kor ditta ACR treffet e helst da? Betalte du for dissa stempela der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 acr er banen i mo i rana. og det er 20 juni mener jeg det var.. ga 2000kr for råder og stempler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Åja Okei. Ka du må gjer får fikse dei da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Åja Okei. Ka du må gjer får fikse dei da? må hvertfall file endel på di. for å få bort alle "utover" kanter.. så det ikke gnager på sylindervegga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Får ta fram vinkelslipern skulle du ha dekk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 heheh ja du mener det jeg gidder ikke komme å hente di i drammen. så du får komma til lillestrøm el noe må ta di av bilen også først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå