///MoePower Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 KANSKJE DU BØR TA DEG TID TIL Å SENDE DELENE JEG HAR BETALT DEG FOR!!!!!!!TID SER DET UT SOM DU HAR NOK AV!!!!!!!!! ER LIKE FØR JEG SENDER FOLK PÅ DØRA TIL DEG! Hva er det du mangler da ? Tror Morten sitter med låste dører og tiltrukkede gardiner å later som han ikke er hjemme, hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 caps lock eer tøft.. -.- du får dem nok skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Hva slags gir-overføring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 vanlig e28 m30 girovedrføring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 vanlig e28 m30 girovedrføring. Gi meg penger så skal jeg dra å sparke inn døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Lamek, jeg har som du kan få, mot å betale frakt. Og jeg sender vet du..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 lamek.. du husker vell att du selv sa du skulle fikse noe annet når du sa til meg att jeg hadde glemt giroverføringa? noe jeg faktisk glemte att du skulle ha.. da sa du att du skulle fikse noe annet, derfor tenkte ikke jeg så mye mer på det.. men skal finne den fram idag å sende den.. ikke har du sendt med en eneste sms eller ringt meg. du har sendt 1 pm ja, som jeg ikke har svart på. det nekter jeg ikke for.. send meg adr din igjen på sms.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Det var rart. for det står jo i prosjekt tråden min at du har ettersendt giroverføringen. og jeg ha sendt deg 2sms og 1pm og spurt etter sporings nr... johnja sender meg giroverføring nå.. så du kan bare gi F i hele greiene slik som du har gjort fra starten. kommer ikke til å gjøre handel med deg flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 jaja.. greit det men skulle hatt takluka di.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Uaktuelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 idag har jeg fått fiksa litt småting som er ett helvette da motorn er i toppakning kommer vell i morra håper jeg + endel deler fra gs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 da er stempla på tur ned i blokka toppen kommer nok på i kveld også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 da er toppen på plass, spjeldrekka og led nettet i morra blir det å få på øvre del av toppen, fikse drevet på veiva til reg kjede og litt småting motorn skal neddi seinest mandag! gatebil på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 rått:) bra tempo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Misunner pågangsmotet ditt:) Blir bra dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå