Kristian H. Foss Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Telte vel 3-4 28er totalt. Liker trenden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Var "nesten" like mye E28er på Gatebil i helgen, som E30 og Supraer jo Mye Bmw ja! Begynner bli noen e46 m3 å, tror det blir fler av dem til neste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Lite e34! Satse på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Jeg så minst 4 E28er, 2 Svenske som går meget bra. En med turbo og en med kompressor. Så litt igjen for å ta E30ene. Men syns ikke det var så mye E30 nå. Mange av Svenskene med E30er var ikke der. At E46 M3 kommer for fuldt nå, har jeg venta på, men sånn er det med gode biler Morty var vel av av bimmers som kjørte mest. Rakket var vel også mye utpå der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Var 4 e28'er der neste år blir det en til hvertfall!! Jeg syntes det var vilt mange med e46 m3.. Lars kvissel sin e30 funker hvertfall helt helt fint.. gleder meg alt til neste år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Var 4 e28'er der neste år blir det en til hvertfall!! Jeg syntes det var vilt mange med e46 m3.. Lars kvissel sin e30 funker hvertfall helt helt fint.. gleder meg alt til neste år.. synd det er 8!!!! mnd til mai treffet men man finner vel andre mindre treff i mellomtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Nesh, går fort! Kan jo missbruke redskapen på isen i vinter!! smelle på ishjula og la det gå sin gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 her var det litt skriving. hehe var faktisk 5 e28'r, men den ene kom aldri ut på banen og je gmåtte taue den hjem. hehe fikk da brukt opp noen dekk i helga og =) gøy, bar eå hekte på campingvogna å dra hjem igjen etterpå =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Ble det noe filming da Morten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 jeg fikk ikke filmet noe var ei som satt på som filmet innvendig, men veit ikke hvor bra det blei med mobil og holde dne i hånda. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Du kjøyre friskt Morten Imponert Litt meir effekt og du kjem langt trur eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 så du stod og fylte bensin da jeg dro fra rudskogen lørdag kveld, så du meg ?? rå kjøring foresten, spess på langstrekke haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Syns du burde bygge deg M30 turbo motor, bedre rattutslag og mulig litt stivere understell. Kjører jo bra som fy, og holder god fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 mere rattutslag trenger jeg ikek ennå, har ennå ikke hatt maks utslag på rattet. hehe savner virkelig m30 motoren med turbo, da en m5 motor har tragisk momentkurve for "drifting" og ALT for lite krutt har hvertfall m88 motoren.. men jeg bruker nå alle di 286 jeg har, hehe stivere understell er også planen, er ikke fornøyd med KW coiloverne, alt for myk og rebound er alt for hard så får lett hjulløft på innerhjulet i svinger med dumper osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Da må du ligge på fuldt rattutslag i vær sving da !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå