Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg så minst 4 E28er, 2 Svenske som går meget bra. En med turbo og en med kompressor.

Så litt igjen for å ta E30ene. Men syns ikke det var så mye E30 nå. Mange av Svenskene med E30er var ikke der.

At E46 M3 kommer for fuldt nå, har jeg venta på, men sånn er det med gode biler :mrgreen:

Morty var vel av av bimmers som kjørte mest. Rakket var vel også mye utpå der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 4 e28'er der :) neste år blir det en til hvertfall!! Jeg syntes det var vilt mange med e46 m3..

Lars kvissel sin e30 funker hvertfall helt helt fint.. :D gleder meg alt til neste år.. ;)

synd det er 8!!!! mnd til mai treffet :P men man finner vel andre mindre treff i mellomtiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mere rattutslag trenger jeg ikek ennå, har ennå ikke hatt maks utslag på rattet. hehe :P

savner virkelig m30 motoren med turbo, da en m5 motor har tragisk momentkurve for "drifting" og ALT for lite krutt har hvertfall m88 motoren.. men jeg bruker nå alle di 286 jeg har, hehe :P

stivere understell er også planen, er ikke fornøyd med KW coiloverne, alt for myk og rebound er alt for hard så får lett hjulløft på innerhjulet i svinger med dumper osv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...