ehrnst Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Du må sette riktig hvitbalanse, morten Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 hvordan gjør jeg så det? hehe tenker på hele fargen på bildet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Litt fler bilder fra gatebil på rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 gromme bilder, og ikke minst rå kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 takk =) tok litt bilde ri kveld og.. men skjønne rikke helt hvordan jeg skal få bilen til å bli helt hvit på bildene. hehe E28 M535i og en E28 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 jens sin m5 eller? så mer ut som en 518;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Jens sin ja. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 stakk den eksosen veldig langt ut på den m5`n? ellers,, fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 usa eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 eksosen er litt kødden der ja, da den er laget til dissa med "usa" fangerne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Såg rimelig bra strøken ut den M5en ja... Men det er en ting som slår meg når jeg ser på bildene dine, Morten... Du skulle ha prøvd å lakke listene på siden hvite... (og selvsagt kjøpt lokket til sideskjørt) Det tror jeg hadde kledd den bilen din bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 sidelistene kommer aldri til å bli lakkert. di skal være svarte.. hehe lokk til kanalskjørt er bestilt, det i frontfangern har jeg liggendes men er grått.. gidder ikke kåle så mye med det da sesongen straks er over å bilen skal hel lakeres i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Lyst å rive av all M stylinga nå.. å få på sånn her =) Zender styling, skal være hvit da såklart og alpina felga =) noen som veit om hvor jeg kan få tak i slik zender styling ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 takk =)tok litt bilde ri kveld og.. men skjønne rikke helt hvordan jeg skal få bilen til å bli helt hvit på bildene. hehe quote] hva med og vaske den?^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 det har jeg gjort da:P hehe kun kjørt få mil etter vask og polering der faktisk er lyset som kamera fanger opp som gjør den gul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå