Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

turbo har jeg ikek peiling på egentlig. hehe

idag var det en svenske å så på m88'n.. han ville gi 35. men vet ikke om jeg syns det er for lite elle rikke :( gamle motorer ifra 84 går jo for 30 000.. og jeg skal få 5000 mer for all dne jobben jeg har jort veit je gikke helt asså. :(

uansett så er bilen på vei i vinterdvale :D kanskje m88'n skal få stå i stua i vinter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbo har jeg ikek peiling på egentlig. hehe

idag var det en svenske å så på m88'n.. han ville gi 35. men vet ikke om jeg syns det er for lite elle rikke :( gamle motorer ifra 84 går jo for 30 000.. og jeg skal få 5000 mer for all dne jobben jeg har jort veit je gikke helt asså. :(

uansett så er bilen på vei i vinterdvale :D kanskje m88'n skal få stå i stua i vinter...

har ikke solgt den for 35 jeg iværtfall :) er ikke akurat noe som vokser på trær disse m88..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbo har jeg ikek peiling på egentlig. hehe

idag var det en svenske å så på m88'n.. han ville gi 35. men vet ikke om jeg syns det er for lite elle rikke :( gamle motorer ifra 84 går jo for 30 000.. og jeg skal få 5000 mer for all dne jobben jeg har jort veit je gikke helt asså. :(

uansett så er bilen på vei i vinterdvale :D kanskje m88'n skal få stå i stua i vinter...

har ikke solgt den for 35 jeg iværtfall :) er ikke akurat noe som vokser på trær disse m88..

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei 260 kasse å selge :D

Er markede som bestemmer om ting er mye verdt. Hva den har kosta deg, er desverre ikke relevant for salg !!

Syns ALT salg går forbanna tregt om dagen. Faens finans folka som bare lager fuck upp i hele verden !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått tak i kasse så det er ikke noe problem :)

men fortsatt. når en m88 som er rævkjørt ifra 80 tallet går for 30000 og når en som har gått 30 000km etter total overhalling ikke skal gå for mer enn 35000kr...

ville helst ha minst 40k for den egentlig.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla du mye heroin for 10år siden, pedi? :P

Kjøpers marked. Helt frem til du finner en ENTUSIAST..

For folk flest, er 40 lapper for en "gammel" motor med bare 286hk MYE, hvertfall når man får 3,6 og 3,8 med mer power, for en mindre penge. En ting som trekker ned litt er at du ikke har det originale M88 grenrøret heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla du mye heroin for 10år siden, pedi? :P

Kjøpers marked. Helt frem til du finner en ENTUSIAST..

For folk flest, er 40 lapper for en "gammel" motor med bare 286hk MYE, hvertfall når man får 3,6 og 3,8 med mer power, for en mindre penge. En ting som trekker ned litt er at du ikke har det originale M88 grenrøret heller..

Så mye penger jeg har lagt ned i bildeler og annet gøy de siste 20 årene, så har det ikke vært så mye som en krone igjen til heroin, nei.. ;)

Og sier meg enig i at det er kjøpers marked, helt til en treffer den ENE som vil betale summen som gjerne er den "rette"...

40 laken for en M88 er mye i 2011, men det er 2 faktorer som er litt viktige her. M88en begynner å bli skjelden nå, og det er langt mellom de som er påkostet så mye. Så det kan faktisk være tilfelle at det er smartere å betale 40 for denne, kontra 30+ lapper for en som ikke er overhalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...