Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Kan vere?

Vanleg overhaling koster vel fort 6-7 lapper, her er vel alt gjort i tilegg til arbeidstimer så eg vil sei att 40 er no minstepris...

6-7 lapper ja.. da tror jeg du må tenke om igjen.. bare nytt register koster 11 800kr...

Kan være ja...

JEG mener jo at det er smart å velge Mortens motor foran en som koster 30k og er uåpnet - og JEG hadde gladelig betalt 10k ekstra. Men det er meg... Jeg tror nok at hvis du finner frem 100 stk gutter som vil kjøpe seg en M88 (rent hypotetisk), så er det ikke så veldig mange av de som faktisk hadde betalt 40k. Majoriteten ser på pris, ikke på tekst. Alle som har vært i bilbransjen noen år har vel smertefullt fått erfare det. Pratmakerer finnes overalt, men når pengene skal på bordet er det jaggu ikke for mange igjen... At Morten har påkostet denne motoren 20k+ tviler jeg ikke på, men de pengene må han nok se langt etter... Bilprosjekt er oftest tapsprosjekt...

Lykke til med salget Morten. Hvis du har råd til å holde litt igjen med salg, så hadde jeg drøyd det lengst mulig. For det finnes garantert en som vet å verdsette motoren din, og vil betale det som du vil ha. Skal du selge kjapt, er det "massene" som mest sannsynlig handler - og da er det nok en annen pris som ligger på bordet....

Sett fra en annen vinkel: Du har fått kjørt denne motoren 30.000km, det er jaggu mye glede fra den motoren. Altfor mange bilbyggere får knapt kjørt en tiendedel av det med sitt eget bygg, før de selger prosjektet sitt med knusende tap. Bilbransjen er grusom - og altfor ofte gjerrig og utakknemlig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda. 30 000 er endel i løpet av en sommer, har vært på 7 banetreff også uten noe som helst problemer med bilen.

jeg og hadde håper på att noen som veit hva dette koster og hvilken jobb det er er villige til å betale litt for det. men virker ikke sånn.. denne motoren har kotet med 70 k inkl innkjøp. så har blitt noen lapper. hehe men det veit jeg jo att jeg ikke får igjen uansett

uansett så håper jeg att jeg får like mye glede av m30 motoren neste år :D lurer faktisk på å bare ha m88'n tilfelle det skulle skje noe drastisk til neste sommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er bilen parkert for vintern.. tørt å godt =) bvar godt å kjøre litt m88 igjen idag :D selv om jeg bare har 5 gir. hehe :P stylinga blir vell plukket av neste helg. da begynner jeg å pusse ned dører, styling, framskjermer og lt som skal lakkes på nytt som er løst.. så får håpe den blir strøken til sommern =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjulbuelistene skal av ja! helt klart..

fangerne veit jeg rett og slett ikke hva jeg gjør med.. men tror nok m fangerne forblir..

pedi. hjulbuelistene tar jeg av til helga =) så send meg adr din så skal jeg få sendt di av gårde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...