Pedi Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Kan vere? Vanleg overhaling koster vel fort 6-7 lapper, her er vel alt gjort i tilegg til arbeidstimer så eg vil sei att 40 er no minstepris... 6-7 lapper ja.. da tror jeg du må tenke om igjen.. bare nytt register koster 11 800kr... Kan være ja... JEG mener jo at det er smart å velge Mortens motor foran en som koster 30k og er uåpnet - og JEG hadde gladelig betalt 10k ekstra. Men det er meg... Jeg tror nok at hvis du finner frem 100 stk gutter som vil kjøpe seg en M88 (rent hypotetisk), så er det ikke så veldig mange av de som faktisk hadde betalt 40k. Majoriteten ser på pris, ikke på tekst. Alle som har vært i bilbransjen noen år har vel smertefullt fått erfare det. Pratmakerer finnes overalt, men når pengene skal på bordet er det jaggu ikke for mange igjen... At Morten har påkostet denne motoren 20k+ tviler jeg ikke på, men de pengene må han nok se langt etter... Bilprosjekt er oftest tapsprosjekt... Lykke til med salget Morten. Hvis du har råd til å holde litt igjen med salg, så hadde jeg drøyd det lengst mulig. For det finnes garantert en som vet å verdsette motoren din, og vil betale det som du vil ha. Skal du selge kjapt, er det "massene" som mest sannsynlig handler - og da er det nok en annen pris som ligger på bordet.... Sett fra en annen vinkel: Du har fått kjørt denne motoren 30.000km, det er jaggu mye glede fra den motoren. Altfor mange bilbyggere får knapt kjørt en tiendedel av det med sitt eget bygg, før de selger prosjektet sitt med knusende tap. Bilbransjen er grusom - og altfor ofte gjerrig og utakknemlig...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 joda. 30 000 er endel i løpet av en sommer, har vært på 7 banetreff også uten noe som helst problemer med bilen. jeg og hadde håper på att noen som veit hva dette koster og hvilken jobb det er er villige til å betale litt for det. men virker ikke sånn.. denne motoren har kotet med 70 k inkl innkjøp. så har blitt noen lapper. hehe men det veit jeg jo att jeg ikke får igjen uansett uansett så håper jeg att jeg får like mye glede av m30 motoren neste år lurer faktisk på å bare ha m88'n tilfelle det skulle skje noe drastisk til neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 shit 30k i løpet av en sommer er jo hinsides. jeg kjører ikke halvparten med bruksbilen en gang. E30'en gikk 3000 i sommer tror jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 hehe må kjøre litt da framhjula har nok ikke gått like langt men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 det at morten vil ha såpass som han vil ha skjønner jeg rimelig godt, han har brukt mye penger og mye tid på motoren og shina opp absolutt alt, og dere som har sett motoren på ekte vet det! er en fryd for øyet den motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 6-7 lapper ja.. da tror jeg ud må tenke om igjen.. bare nytt register koster 11 800kr... Ja der har du det, da er iallefall ikkje 40k noko upris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 ikke selg kan være kjekt å finne en motor som du kan smekke rett i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Morten, nå er motoren brukt en stund. Så du kan ikke forvente sååå mye for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Hehe.. upent brukt motor selges:) Ser jo ut til at den har fungert veldig bra så 40 er nok inken upris.. Hard innkjøring er heller ingen uting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 blir noen e28er med turbo i sund til sommern tror jeg morten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 da er bilen parkert for vintern.. tørt å godt =) bvar godt å kjøre litt m88 igjen idag selv om jeg bare har 5 gir. hehe stylinga blir vell plukket av neste helg. da begynner jeg å pusse ned dører, styling, framskjermer og lt som skal lakkes på nytt som er løst.. så får håpe den blir strøken til sommern =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Det høres ut som en knall plan for vinteren. Men hadde ikke du planer om å bytte ut fangerne? Eller er det jeg som husker feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Og ta av hjulbuelistene - for å sende de til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 hjulbuelistene skal av ja! helt klart.. fangerne veit jeg rett og slett ikke hva jeg gjør med.. men tror nok m fangerne forblir.. pedi. hjulbuelistene tar jeg av til helga =) så send meg adr din så skal jeg få sendt di av gårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 truls hadde vist sitti å snakka med den her forrie dan så den vet att den snart får ett HARDT liv her skal den stå til det blir bedre i været nyvasket er dne og =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå