|Ole| Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Ver så snill å dekk den til, bilen min er full i støv og det er umuuuulig og få av...Glad den skal få ny lakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 bilen skal lakkeres i løpet av vintern uansett hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Forblir biln kvit? eller skal du ha samme farge som i motor rommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 blir nok hvit igjen ja motorrommet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Ja for all del, ikkje skift farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Modelbil av bilen din morty http://www.ebay.de/itm/1-18-Tuning-BMW- ... 4602wt_905 løp å kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Så blank må du få din etter hvert;) Skikkelig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Anders, du så vel at det var en modell bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Anders, du så vel at det var en modell bil ? Ja, men gjør det noe da? Mange lag klarlakk gjør susen på hvite biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 da har jeg vært å henta ny takluke som er rustfri, + litt andre "rustdeler" som skal byttes ut i morra henter jeg motoren hjem + skal skru av all stylinga på bilen og fikse det til lakering =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Trudde det bare var ford med deg nå morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 er igrunn det. men når man får deler gratis så henter jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 bredderne er av og sendt til pedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 var å henta turbo motor idag. begynte såklart med engang å rive det i filler var ikke like bra som håpet på men dere kan se selv og bedømme... ser ut som en dyse ikke har hengt helt med, øvre stempelringen sitter fast så vet ikke hva jeg gjør me den ennå.. toppen var sprekt så det har vært vann i olja også, men lagra så greie ut, ikke helt strøkne, men kan brukes turbon da 745 Manifold godt voldtatt kilspor, kila var forøvrig nesten knekt av også. trenger da ny topp, gjerne "b35" topp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Hm. Det så bare halvbra ut ja. Men du bare kan file vekk gradene i spore til ringen og montere igjen. Kommer til og funke fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå