Morty999 Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2011 gjør det selv nå ja, skal flowteste toppen når jeg er ferdig så får vi se har gjort det før, men aldri så "nøye" som nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Jøss, har du tilgang på flowtesting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Har ikke du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Har ikke du? Ehh, nei? Er vel ikke så mange som har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Hehe, var ment ironisk Morten og jeg har en felles bekjent som har dette Meget kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2011 Har ikke du? som erik sier her så har jeg tilgang ja kjekt det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Da regner jeg med at du flowtestet toppen på samme plass FØR du begynte å porte på egenhånd? For å sammenligne lixom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 gjorde ikke det, men har fler like så det er ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 fikk tak i ny sperrediff her forrie dan, men denne var dårlig så måtte shimse litt. her har jeg delt opp en sprayboks for å lage shims diffen er demontert, glemte å ta bilde fra helt i starten. Laget 2 shims i første omgang, og ene legges i "bunn" også lameler etterpå så inn med litt små drev og på med lameler og de tpå toppen, her ser du også shimset jeg har laget, her lå det en ring i fra før så den la jeg på toppen igjen. testet momentet på denne, men den blei for slapp med kun 2 shims, var ca 50 nm bare. orginalt er di rundt 80-90nm. jeg tok så dette opp igjen å laget ett shims til å la til i bunnen, og skrudde sammen igjen og da var den på ca 160nm, noe som er mer enn bra nok skal bli godt å fjerne denne sveisa diffen på e28'n sammen med 4.44 utv =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Kan en teste momente på diffen uten å demontere alt på no måte? SKulle prøvd på den slappe diffen ejg har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 ja, bare å gjøre slik som je ghar gjort på siste bilde, låse den ene på en måte og vri den motsatt. er litt knot uansett men det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 aah i see Må prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Hvis den står i bil så er det bare å jekke opp på ene sida å sette momentnøkkelen på drivakselmutteren skal prøve på min å se hva den er spent til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Ikike dumt. spørs om m3 diffen må få samme behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Du Burde ikke heller lage shims av en litt tykkere rustfri plate elns? Om du er uheldig og får grep på ett hjul vil den brenne opp shimsen din momentant... Blir litt i tynneste laget det det der.. Er ikke boksene av alu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå