NBCustom Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 tøff m5! godbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 da er bilen parkert i garasjen for litt kosmetisk fiks =) skal sveise litt rust, bytte 4 dører, takluke, bagasjelokk, framskjermer og panser er noen små rustflekker som blir igjen på bilen da som skal tas =) rust bilder takluke bytte, lukedelen skal ut igjen men har hatt ut alt fordi nye takluka fra feil type så alt måtte bygges om nye på plass =) hjulbuer begynt å ribbe litt så nå er det full gass med sveising og pussing mangler panser og ei dør så om noen har så rop ut (sjåførdør) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 må bli bra det her, fortjener litt oppfrisking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 er litt sliten nå ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 rart det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Alt detta klarer du..men å demontere spacere, fikse bremsevarsel ledning, dørhåndtak klarer du IKKE...lurer på om du gjør det med vilje. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 kan ha noe med viljen å gjøre. dørhåndtaket virka da du dro herifra bremseledningen må du kjøpe først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 men ruta funker ikke...du må stå ansvarlig for dine reperasjoner..GI MEG KVITTERING NESTE GANG! hahaha når er femmern ferdig? kanskje jeg drister meg til å sitte på en tur i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 hehe den er ferdig om ett par mnd hehe skal stroppe deg fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 jeg setter meg fast i de stola dine om du har bøttestolene enda..trenger ikke belte en gang.. hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Blir bra det her Har panser forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 panser trenger jeg.. men du bor jo såklart på andre sia jorkloden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Har et rimelig bra panser jeg også. Men desverre for deg er jeg på rett side av fjellet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 har panser jeg og:P men døra er jeg grådig på fordi om jeg egentlig har ei til overs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå