martinwenberg Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Har lenge hatt sansen for denne e28'n! Den som gjør at jeg får lyst på en selv Skal du beholde hvitfargen? Stemmer for det hvertfall. Så en film av forden her om dagen, så ut som at den flytta greit på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Tippe Jørgen er lei av de totalt usaklige innleggene til wicky...Sånn som de fleste andre:) ganske enig der.. martin, den blir hvit ja =) hvilken film så du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 nice:) Hehe, du var på en parkeringsplass eller noe slikt å leka deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Tippe Jørgen er lei av de totalt usaklige innleggene til wicky...Sånn som de fleste andre:) ganske enig der.. martin, den blir hvit ja =) hvilken film så du? Ikke min feil det morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 så det er min feil att du skriver mye søppel i tråden min? trokke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Tror ikke vi skal fordele skyld her morten! Saken er oppklart og vi avslutter denne samtalen! Dumt jeg ikke fikk titta på dødsmaskinen din sist jeg var hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Tippe Jørgen er lei av de totalt usaklige innleggene til wicky...Sånn som de fleste andre:) Riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Martin, det er skamfett og se den kjøre rundt, er skikkelig stukket på den og ikke minst går det an og leke seg med den og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Martin, det er skamfett og se den kjøre rundt, er skikkelig stukket på den og ikke minst går det an og leke seg med den og! Sjønner det;) Så han kom gjennom Fauske gata en gang, og fikk rimelig kjapt sansen for e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 dagens arbeid har fjernet gamle bakplata, og tilpasset den nye, har kun igjen å sveise den fast nå =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Det gleder meg å endelig se arbeid bli utført igjen på denne tråden. Men ett spørsmål: Hvordan klarer du å borre, slipe, sveise etc med bagasjerommet fullt av allslags greier? Ikke kritikk, personlig hadde jeg bare ikke klart å jobbe med chassis bak der hvis bagasjerommet fremdeles hadde stephjul, tepper ol. Keep the pictures coming... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 hehe tenkte på det når jeg satt å holdt på der istad selv alt skal ut, skal male hele bagasjen også. så må vaskes grundig først osv =) ser helt jævlig ut på bildene på tlf også, er mye bedre nå etter att jeg har fjerna endel overflate rust som var på gulvet også. dette er tross alt min første gang jeg selv helt aleine "pusser opp" en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Alene? Synstes jeg ser en rumpe på det ene bilde der jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Alene? Synstes jeg ser en rumpe på det ene bilde der jeg! Er Morty det, i "kvelds-habitten" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Alene? Synstes jeg ser en rumpe på det ene bilde der jeg! drit nå i rumpa! se på bilen! BILEN!! one day.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå