Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Begynner å minne mer og mer om en trebåt dette here, også kjent som et evighetsprosjekt. Den begynner jo å komme seg i karosseriet nå. Hva skjer med m30 turbomotoren egentlig? blir det bare kjøring med m88 i år eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har eg lest igjennom 277 sider med noe arti lesestoff:) litt mykje chit chat mn ellers veldi interresant.

godt å sjå att du bjunder på rust sveisinga, en e28 forkjener å få fjærna rusta :) holder på me same jobben no eg og, ser du har mye av same rusta som eg har. men lurer på hvordan du ha tenkt å gjøre det med dørhengslene framme, ser det er rust inni de.. ååso et spm til, kor har du kjøpt plata som er innom frammskjermen? det er bilde av den på side 133 elns. har sjekka veng.no men fann ikke dr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er bakplata på plass. har også fikset litt på en "ny" bakfanger men den blir ikke bra :( så er intr i om noen har en BRA bakfanger til m535i,

har også 2 delvis ok som kan selges billig.

ett par bilder av hvordan den er akkuratt nå, montert baklamper osv for å sjekke at dette passer helt fint og det gjør det =)

oio0eg7vf7zqt1zzn9iy.jpg

kq6z5nb1q6zxd9ufsbrs.jpg

dgx7q23l1j3b096j8uye.jpg

1avv7d7khdri0tusg7s1.jpg

nå trenger jeg bare en sjåførdør som er bra! noen som har???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...