Mjørgen Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Blir d bil av den igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Engang i framtiden blir det nok bil av denne og:) akkurat nå er det nok mere delebil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 hehe har faktisk skrudd på den idag! tok ut 765 trykkplata og 4pucka sintern, monterte inn en annen sinter som ikek holdt på turbo maskinen, montert diff, bærebruer bak ++ idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Penge penge penge penge, betale snart eller?tålmodigheten min har tatt slutt for 1 år siden er det ikke moro? viktig og ha litt utestående:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Penge penge penge penge, betale snart eller?tålmodigheten min har tatt slutt for 1 år siden er det ikke moro? viktig og ha litt utestående:) ? hva har du med dette å gjøre? såvidt jeg veit har jeg ikke noe uteståendes hos deg. så hvorfor du blander deg opp i saker du ikke har noe med vet jeg ikke. jeg vil heller ikke ha masse dritt slenging i prosjekttråden min. så er det noe du vil så send pm. ok ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Penger penger penger! du handler deler i eningen så penger har du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 når handler jeg? du kan heller sende meg en pm først da, enn å bare hyle ut her. eller på msn som vi prater på sånn ca hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Hjelper jo ikke noe, jeg glemmer det heletiden og når jeg føst kommer på det så må jeg bare fyre det ut! er snakk om usle 2000kr som du har hatt 15-16 måneder på å skaffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard96 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 hei morten .jeg har noen e28 deler liggende viss du trenger? tror det er 2 framm skjermer eller noe. som du kan få når du kommer med blokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 faen jeg savner å sladde med denna :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Du er jo godt i gang med den andre bilen nå. Så du vet va du har og gjøre når den blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 hehe jada. men m88n var så go gikk ikke bra nok men den gikk alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfx Powar Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 [ Bilde ] Bilir denne begynt på igjen? Eller du har vel nok med rustsveisinga på turbo bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 skal ta den med hjemmover hvertfall hehe men kan hende det blir en dugnad på den for å få dne ferdig lakkert. så jeg får noe å sladde med igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå