Morty999 Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 er som sagt litt usikker, jeg får prøve med fram litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 det mangler lister rundt vinduene ja, vurderer å fikse dørene så det ser ut som det ikke skal være lister der, så det blir hvitt rundt, men er usikker Nå har du sniffet for mye dekkrøyk igjen.............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 hehe nja dekkrøyk er godt det, men ikke såå godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Her har du som vanlig en plan ser det ut til! Klart du må ha lister Morten! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 kjekt med litt planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Bra! Likere! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Det er kanskje en idè å gjøre ferdig bilen først, før du går i gang med å bygge motor? Ikke at jeg burde snakke så høyt selv, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 mangler nå bare noen lister men jeg syns egentlig den er grei uten listene panseret og bakfangenr burde jo blitt fiksa dog, men det får vi ta til vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 da er motoren straks klar, har igjen litt småtteri rundt på blokka + lage ett motorfeste, desverre har jeg ikke fått kammen og vippearmene mine så det blir orginal kam og vipper foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Hvor har du bestilt? Ppf har da dette på lager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Kan du ikke fortelle litt mer om motoren? Litt spec å sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 ppf har ikke min hjemmelagede kam på lager nei også er det ran å kjøpe fra du når km kams lager de billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 men specs på motor hva skjer med motor her nåda morten? Sikkert ein reserve motor han har hatt liggande som han skal fyre større dyser og 2 bar i den har fått nye rådelagre, bærelagre og stempelringer da;) samt ny oljepumpe, nyslipte ventiler, nye tettninger pakninger rundtom, ARP i toppen, grenrør og en gt4088 turbo, som kanskje blir bytta ut med en holset hx52, 3 kiler på medbringer på veiv, 12,9 bolter på bærelagre, sveist oljeretur, Link g4 xtreme sprut med 6 coiler og litt div. seinere kommer spesial kam, stålvippearmer og litt ymse alt dette har kostet meg nette sum av 5200kr. ( inkl kam og vippearmer) ellers hadde det ikke blitt noe fordi jeg ikke er rik om dagen akkuratt, men kjekt å være skrotnisse så man har litt på "lager" og blir det ikke 500 på hjul nå skal så skal jeg lade på til enten turbo eller motorn sprenger! skulle gjerne hatt o-ringa blokk eller cooperingpakning, men "man tager hva man haver" mener jeg ordtaket het Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå