Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

1000309_10153077750430274_395434418_n.jpg

Fullt? :)

1001893_10153077752330274_316393455_n.jpg

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Motor fungerer helt strålende, tikker litt så skal gå over ventila å stramme di in ifra 0,30 (orginalt) til 0,25 så får vi se om den blir no stillere da :)

lader 0,3 bar bare nå skal få justert den en god del i kveld håper jeg så vi kan gå opp litt ettervært :) men allerede nå var det mere liv enn i m88'n :mrgreen::mrgreen:

digg med skikkelig motor igjen og ikke minst lyden av en m30 med turbo! :D:love::love::love::love::love::love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ferie nei.. begynte med å ta ut m88n på lørdags morran og startet opp rundt 8 tidne i går kveld... men fått jævlig vondt i ryggen i dag :/ sikkert pga stått på ei grav å skrudd som er beregnet for lastebiler så litt "lavt" under med en personbil :(

motoren startet unaturlig enkelt, med map til 1000cc dyser og e85 og jeg har 750cc dyser og bensin, var såvidt borti starteren første gang så gikk den dønn strøkent med engang på 1200 rpm :mrgreen::mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor fungerer helt strålende, tikker litt så skal gå over ventila å stramme di in ifra 0,30 (orginalt) til 0,25 så får vi se om den blir no stillere da :)

Morten.....

0,25 er vel ikke akkurat ønskelig å justere til med ditt motoroppsett, eller har du kjempelyst til å leve i grenseland opp mot motorfjusk og ventilbrenning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor fungerer helt strålende, tikker litt så skal gå over ventila å stramme di in ifra 0,30 (orginalt) til 0,25 så får vi se om den blir no stillere da :)

Morten.....

0,25 er vel ikke akkurat ønskelig å justere til med ditt motoroppsett, eller har du kjempelyst til å leve i grenseland opp mot motorfjusk og ventilbrenning?

har kjørt med det på flere turbomotorer og aldri hatt noen av dela jeg da men ? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjørt med det på flere turbomotorer og aldri hatt noen av dela jeg da men ? :?

Da satser jeg på at det nok sikkert går bra da.

Jeg ville bare gi deg et "heads-up", no problemo...

hehe, går vel bra, er flere kvasskammer som skal gå med 0,25 klaring også :) men no mindre enn det vil jeg ikke gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har og alltid kjørt 0,25 med eller uten turbo. ikke no problem.

Why?

Spec tilsier 0.30, så jeg går ikke ned til (løs) 0.25 før behovet virkelig er der.

Kjører du 0.20 på M20 også da?

mindre tikking, + att du kan forandre åpningstidene på ventila, ikke snakk om mye men litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det dere sier her nå, er at jeg kunne justert løfterne mine så jeg fikk mindre tikking, uten å brenne ventilene mine? Gaah, det må gjøres! Jeg er så lei av den jæævela tikkinga! Høres jo ut som om at det ikke er olje på motoren :P jeg vil ha den til og bli som din var når jeg møtte deg på e30 meet i fjord Morten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...