Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Anbefalte innlegg

Skrevet

detta er den SYYYYKESTE bilen jeg noen sinne har kjørt på vintern" fyyyy faen sie rjeg bare. RÅTT :P perfekt med effekt nok til å leke seg på snøen, spinner løs på 3 gir uten masse clutch riving osv. her syyykt å go den er å sladde med :D kommer snart noen bilder fra dagens turer :)

Skrevet
detta er den SYYYYKESTE bilen jeg noen sinne har kjørt på vintern" fyyyy faen sie rjeg bare. RÅTT :P perfekt med effekt nok til å leke seg på snøen, spinner løs på 3 gir uten masse clutch riving osv. her syyykt å go den er å sladde med :D kommer snart noen bilder fra dagens turer :)

He he var da fælt entusiastisk du var inatt da :D .

Var sykt glatt igår så skal ikke mye til før hjula går fort rundt. Hørte de hadde kjørt kollone kjøring på motorveien i vestby igår 100 sona. Salte måtte virke så de hadde kjørt medblåbær i front.

Men fint du er fornøyd da ;-).

Skrevet

hehe :P jeg syns nå hvertfall detta er den e28'n jeg har kjørt som er best å kjøre/sladde med :) den grå kan ikke sammenlignes engang. syns denne går myye bedre og jeg egentlig :P

Skrevet

det er klart. :) spinner seg løs i over 140km/t nå på snøen :P hadde neste 230 på meteret i går, da lå jeg vell i 145 på framhjula :D på tvers! :)

Skrevet
det er klart. :) spinner seg løs i over 140km/t nå på snøen :P hadde neste 230 på meteret i går, da lå jeg vell i 145 på framhjula :D på tvers! :)

Selv patman blå 1.4 liter spant på 3-4 giret i drm område idag he he. Blitt fin denne bilen nå, litt synd den er ute i salt guffa. Men syntes du virklig denne drar mere enn sølvgrå altså? Syntes den sølvgrå var skikkelig råskinn så hva er dette da, he he :-).

Skrevet

hehe. denne bilen blir vaska HVER dag glenn. husk det. ikke en eneste dag siden den kom ut den ikke har blitt vasket. ;) men selvfølgelig, blir jo alltid litt salt igjen. men jeg skal lage en regel att en gang i uka så skal jekken taes me di vaskehallen også grundig vask under. ;)

denna går MYE bedre enn den grå gjorde ja. helt klart.

Skrevet

ja da kommer det noen bilder av stol fiksing, ufattelig lite som skal til for å fikse opp litt småtteri,

tok først bilder av slik alt var så jeg viste åssen det skulle stå igjen når alt skulle sammen. og det var ikke dumt.

slik så det ut.

DSC03087.jpg

DSC03088.jpg

DSC03089.jpg

DSC03090.jpg

DSC03091.jpg

DSC03092.jpg

DSC03093.jpg

så tok jeg vekk den plata som alt ligger oppå, for å komme til, samt motorene til sete ryggen og til høyde justering av stolen.

DSC03098.jpg

derettet tok jeg ut "vippe" motoren. den var FULL av dritt og matrester fra 1990 så det ut som.

DSC03097.jpg

DSC03096.jpg

vaska den

DSC03112.jpg

vasket hjerne boksen og motorene til vipperyggen og til høydejusteringa, samt smørte opp vaierne igjen her

DSC03100.jpg

sånn så stolen ut nå :)

DSC03101.jpg

DSC03095.jpg

da snudde jeg den og tok litt shining på den, det trengtes noe jæævelig fant jeg ut. for de var MØKKETTE

før

DSC03102.jpg

DSC03104.jpg

kun tatt sittepute

DSC03106.jpg

så nå har jeg montert sammen alt under igjen og det ser slik ut :) reint og fint i alle kroke rog kriker (nesten)

DSC03108.jpg

SJEKK forskjellen fra andre stolen jeg ikke hadde tatt ! :o

DSC03110.jpg

så nå er det neste stol sin tur. den trenger mere pleie, som dere ser så er ene sidestøtta litt på tur og litt sånt og det skal fikses. ;)

Skrevet
hvorfor spinner du ikke på asfalten i 140?? Bare på snø lissom??:-)

:gunfire: tror ikke Morten har noen problemer med det egentlig eller har du Morten?.. he he :headbang: . Syntes Morten er en utrolig dyktig sjåfør og bilbygger jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...