Glenno Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Noen som har sagt han ikke er det?? Tja usikker egentlig. Om bilen er god for det er Morten god nok for det. Klart er ikke bilen god for det må vel olje, snø taes til hjelp . Irritert eller?
thagen2 Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 skikkelig tøff bil har sett denne noen ganger i drammen. så den faktisk istad he he.
Morty999 Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 hvorfor je gikke spinne i 140 på asfalten tror jeg har noe med den slappe strikken jeg har i motorrommet og thagen. det kan stemme.
Glenno Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 hvorfor je gikke spinne i 140 på asfalten tror jeg har noe med den slappe strikken jeg har i motorrommet og thagen. det kan stemme. Men du tviholder forsatt på "2 ventiler pr sylinder er et max... Alt over er overflødig vekt...!" ? he he
helgeb Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 m30 er jo bare konge da, ennå så gammelmotorkonstruksjon. en kamerat har kjøpt seg en e23 med 106 turbomaskin, justerte opp trykket til 0.7 bar. går visstnok noe styggjævlig. hadde vært morsomt å pyttet en sånn i en e30! prosjektet her forøvrig digger jeg, helt rått. skulle ønske jeg hadde en samboer som tillot meg å skru i stua he he
Morty999 Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 hehe skru i stua er kjekt det. varmt og godt. m30 er den beste motorn bmw har laga etter min mening.
Morty999 Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 hvorfor je gikke spinne i 140 på asfalten tror jeg har noe med den slappe strikken jeg har i motorrommet og thagen. det kan stemme. Men du tviholder forsatt på "2 ventiler pr sylinder er et max... Alt over er overflødig vekt...!" ? he he seff. men å spinne i over 140 km/t på asfalten krever litt mer enn 200hk da så.
Morty999 Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 da er bilen nyvasket. :D (igjen) kommer bilder etterpå.
Alecken Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 hehe skru i stua er kjekt det. varmt og godt. m30 er den beste motorn bmw har laga etter min mening. Men desverre også en av de styggeste..
Morty999 Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Jeg synes nå innsuget på en m20 ser mye værre ut. M20 motorene er jo enda styggere
E28 TURBO Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Noen som har sagt han ikke er det?? Tja usikker egentlig. Om bilen er god for det er Morten god nok for det. Klart er ikke bilen god for det må vel olje, snø taes til hjelp . Irritert eller? Nei hvorfor skulle jeg være irritert? Og tviler ikke på at Morten får en bil til å spinne hvis det er mulig. Men spøken var mest intern da jeg og Morten har holdt på paralelt med bilene våre og jeg har ertet han litt for at ikke turboen har kommet på bilen enda. Ikke var det et angrep på Morten bilbyggekunster eller kjørekunskaper. Og dessuten tror jeg Morten kan forsvare sin ære selv. Vet ikke hva du er slags type Glenno ,men fint for deg å ha et idol. Nå er det bare noen mnd før saltet er borte Morten da kan vi ta noen bilkvelder om det passer. Snaks Truls Og enig M30n er mye finere enn m20n! Desuten drar den på bunn og...
Morty999 Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 ett syyykt dårlige bilde, og 2 bra bilder. satt en bbs felg inntil også blir kult håper jeg. nyvasket og fin
Morty999 Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Kjørte om kapp med en e30 m3 istad. Og han blei liggendes bak gitt:) Hehe gøy:) e30 veier vell mindre enn e28 også. Pluss att bilen min var full av Felger, dekk og masse stereo:) Hehe kult:)
D.Toft Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 kansje han i m2`en er mer redd for sin bil? eller sjåføren har mer vett i hodet? hehehehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå