Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Anbefalte innlegg

Skrevet
kansje han i m2`en er mer redd for sin bil? eller sjåføren har mer vett i hodet? hehehehehehe

Av alle ting trodde jeg ikke janteloven var det første en i Bergen hoppet på, men den gjelder kanskje bare for andre og ikke dere selv :D

hehehe

Skrevet
Noen som har sagt han ikke er det??

Tja usikker egentlig. Om bilen er god for det er Morten god nok for det. Klart er ikke bilen god for det må vel olje, snø taes til hjelp ;-). Irritert eller?

:) Nei hvorfor skulle jeg være irritert? Og tviler ikke på at Morten får en bil til å spinne hvis det er mulig. Men spøken var mest intern da jeg og Morten har holdt på paralelt med bilene våre og jeg har ertet han litt for at ikke turboen har kommet på bilen enda. Ikke var det et angrep på Morten bilbyggekunster eller kjørekunskaper. Og dessuten tror jeg Morten kan forsvare sin ære selv. Vet ikke hva du er slags type Glenno ,men fint for deg å ha et idol. :D

He he sånn sett ja, gøy erte kompiser E28 TURBO ;-):-)

Vel idoler har jeg ikke hatt siden jeg var tenåring og det begynner faktisk bli noen årssiden, så er vel heller at jeg kan la meg beundre over kunnskapen iforhold til alder ;-).

Så veldig fine ut de felgene der nå ja Morten. :)

Skrevet

synd jeg bare har r 2foreløpig :P skal få skrudd sammen de 2 siste i morra og få de på bilen. :) bakdekka som satt på bilen var det "mye" igjen av 8-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...