Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, denna får noe andre enn Mr. Morty kjøpe og sette på veien. Han får være fornøyd med den hvite han allerede har :)

Åssen går det med den hjelpesnekka? Har du bytta den enda?

Begynner å dra seg til med gromdeler til motorbygg her da. Bør kunne bli noe krefter i denna 8)

Hilsen Trond

hehe :lol:

du sa noe der. for den har jeg helt glem :P

blir nok ikke så mye i starten :)

lien. jeg har også tenkt på dette leeeeeeeenge. men her forrie dagen så måtte jeg prøve., men siden jeg har datasprut så er jo ting "litt" enklere m. tanke på justering osv. men hittil har jeg ikke noe å utsette på e85, kan være litt vrien å fyre når den er kald men ikke noe nevneverdig. ikke går den noe dårligere heller. den er faktisk kvassere på turtall og drar myye bedre over 4000 :)

Skrevet

har fått mappa litt mer tenning idag. så den går mye reinere nå :) økte også tenninga i mellomregistret ca 13 grader, så nå ligger den på ca 39-40 på full gass mellom 2000 og 4000. DET hjalp ja. :)

Skrevet

ikke noe :P

idag har jeg fått byttet gass wire da den gamle røyk for noen uker sia og blei lappet sammen med en fordelingsblokk til stereo kabel :P hehe, fikk og fikset opp i masse ledningskaos inne i bilen, + att jeg modifiserte ratt stammen litt så jeg ikke fikk sånn lastebil ratt følelse :P

bilder kommer :

Skrevet

par bilder av bilen :P

DSC00291.jpg

DSC00292.jpg

shimset ned rattet

DSC00294.jpg

blei MYE bedre å kjøre med nå. :)

på verkstedet

DSC00296.jpg

helt ny gass wire :)

DSC00297.jpg

fått på sikring og skrudd fast map sensor :)

DSC00298.jpg

fått en ny forsterker da den gamle døde:p

DSC00299.jpg

og til slutt :) nyvasket :D

DSC00301.jpg

Skrevet

Jeg har et lite spm. ang det med stereo i e28 Morty.. din røyk vel ikke pga fuktighet derav kortsluttning? Hørt det skal være mye fukt i bagasjerom på e28 så det skal ikke være så egnet å ha forsterker i bagasjerommet?

Skrevet

mit bagasjerom er helt tørt. så var nok ikke det, men fikk noe jæææævelig med signal støy i den. også røyk sikringen innimellom :P

fikk tak i ny forsterker. men den lager helt tragisk lyd, så får få tak i en til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...