GiljeN Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 må nesten prøve d ingen stress selv om det sto i ? mange lag har du tatt ?
Morty999 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 jeg tok ut hele interiøret, eller baksetene og stola, maskerte igjen bakruta og frontruta, og lakerte 2 lag med svart matt.
Kristov Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Du kommer til å måtte modde oljepumpen for å få den på plass med stödgördelen...
Kristov Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 hvordan ? Se her: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... &start=190
Kristov Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 hmm. har du noe tips da ? Du får nesten se hvordan de har løst det i den tråden. Jeg har ikke M30 så kan ikke hjelpe deg der dessverre.
Morty999 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 ja, får se på det.. noen bilder og info fra vestlandsturen jeg hadde for ett par uker siden det startet med att aRmitage trengte litt hjelp med sin e28 m535i som forøvrig er til salgs.. den startet ikke, så vi blei enige om litt ymse og så kom jeg på tur til han. startet da hjemmeifra med 42 mil bak meg i min m535i. noen bilder fra turen mot ørsta på vei oppover mot hemsedalsfjellet opp på fjellet bare synd bilen er møkkete.. flott utsikt over fjell osv her ja på delvis vei nedover så mange mil og så lite bensin på første ferja videre på tur ferje nr to og her står jeg på siste ferjeleiet folkestad-volda og venter i 15 min på ferja her fikk jeg også byttet den ene skiltlys pæra som røyk på turen over fjellet og når jeg kom frem til ørsta så var det bort å vaske bilen, men tok ingen bilder da så møtte jeg Bjørnar (aRmitage) også spiste litt også tok vi turen opp på verkstedet hans og der sto det to gode brødre:D og da måtte vi jo ta ett par bilder på gårdsplassen til bjørnar FYFY Til deg bjørna som kjøre AUDA!! IKKE BRA mens vi var på verkstedet hans litt kom det en litt "artig" bil så blei det hvite baklamper på meg etter dette blei det lite bilder desverre men vi var nå å gjorde mye rart hehe, så snakket jeg med Dralle her inne så tenkte jeg å ta en tur til han, siden han kun bodde 8 mil ifra der jeg var, og ikke 55 som der jeg bor ferja til ålesund her er jeg da på "godøya" som den heter, der hvor dralle bor. var litt atrig navn på "bensinstasjonen" der så måtte ta bilde inne på verkstedet til dralle sto det også en e28 med m106 i dååårlig bilde men og ett bilde av bilen min og 745'en til dralle tror den mangler en skrue jeg? desverre så gikk tlf tom for strøm på veien hjemmover så det blei lite bilder. så bare beklage, men har ingen flere bilder ifra turen om Dralle eller aRmitage har noen bilder så får de legge dem ut her
Morty999 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 da har jeg vært å koblet litt igjen koblet opp tomgangs motor og montert ett batteri i bagasjen
Morty999 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 noen bilder av nesten nyvasket bimmer. var på dekk raid her forrie dagen, og da blei bilen jaggu full måtte sitte på kne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå