integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Ser folk henger seg opp i A/R på kompressordel som vanligt anbefaler folk å lese litt på denne siden: http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 102.html#b Compressor A/R - Compressor performance is comparatively insensitive to changes in A/R. Larger A/R housings are sometimes used to optimize performance of low boost applications, and smaller A/R are used for high boost applications. However, as this influence of A/R on compressor performance is minor, there are not A/R options available for compressor housings.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Ikke for veldig mangen..... Virker som A/R er det viktigste/eneste på en turbo. men nok OT
Morty999 Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Nye motordeler kom idag Innsug: Grenrør, noe småfiks gjennstår. "stötgørdel" som svenskene kaller det.. med 12,9 bolter og avsandshylser.. 2 stk Hallgivere til trigger og kamføler. Blir gøy dette
E36Cab1 Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Mycket bra Hvor stor åpning er innløpet på plenumet ditt? Begynner vel å montere ihop snart antar eg
Morty999 Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 det er 3".. njæ.. trenger stempler, oljepumpe, lagre, ringer og div ting.. blokk også.. som skal fikses på..
E36Cab1 Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Har du lest spesifikasjonane på sprutet ditt? Har lest mykje forskjelligt om kor mangen sylindre E11V2 klarer å håndtere.Opp til 10 sylindre har eg hørt,står det noke om det?
Morty999 Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 det står op til 12 syl. men jeg skal kjøre sekvensielt.. dvs 6 enkle og da går det kun 6 syl.. pga man kan kjøre 6 dobble coiler på 12 syl...
E36Cab1 Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Sekvensielt ja...blir litt meir effektivt enn 2 durasjoner pr omdreining ja. Husker Calibraen eg hadde engang hadde SFI. Klør vel i fingra etter å montere isammen no tenker eg Seigt å vente på å få spart opp peng til å bestille dei siste delane som trengs,hehe..
Morty999 Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 hehe tar tid det.. men skal hente blokk i løpet av uka nå..
Morty999 Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 i morra blir det trolig montert litt mere musikk i bilen. 15" felger til forstillingskontrollen og alarm..
Morty999 Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 da er ny motor hentet.. eller bunndel.. så da blire å rive i filler den og sende av gårde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå