Trond.S Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 kiloen blir det nok Karl! om det ikke blir over hehe Kan ikke du roa deg litt a? Greit nok at du hadde som hobby å turbolade pinto motorer til helvete ei stund, men 1 kilo må da være mer enn nok på en original 3,5l av den gamle typen Tviler ikke på at det flytter seg greit med 0,8 og da kanskej det holder ei stund også. Har du fått på intercooler enda eller? Hilsen Trond
Morty999 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 intercooler har jeg hentet nå. kiloen blir det nok samma hva du sier! hehe
smez Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 kiloen blir det nok Karl! om det ikke blir over hehe Kan ikke du roa deg litt a? Greit nok at du hadde som hobby å turbolade pinto motorer til helvete ei stund, men 1 kilo må da være mer enn nok på en original 3,5l av den gamle typen Tviler ikke på at det flytter seg greit med 0,8 og da kanskej det holder ei stund også. Har du fått på intercooler enda eller? Hilsen Trond hmm er det ikke morten sin bil? kan ikke han få gjøre hva han vil med den?
Trond.S Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 intercooler har jeg hentet nå. kiloen blir det nok samma hva du sier! hehe Hehe.. kommer nok til å gå færlt detta. Den andre motor'n bygger du sakte og pent ved siden av eller? hmm er det ikke morten sin bil? kan ikke han få gjøre hva han vil med den? Jo, for all del! Var bare ment som et vennlig tips skrivi på en litt ironisk måte som jeg både håper og tror Morten skjønte. Og du trenger ikke være bekymra. I inlegget før ditt skriver han at han ikke bryr seg om hva jeg mener man bør lade på en original M30 Hilsen Trond
Glenn-Andre Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 synes du kunne brukt litt dekk når jeg møtte deg i sta da morten
Morty999 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 hehe gidder ikke bruke opp det lille som er igjen av clutch. og nå har jo den fantastiske oljeslangen til turboen som kom fra TESS RYKI! så nå kjører jeg golf så i morra blir det en turb på biltema og fikse noe greier så jeg får spinni litt på råner treff i morra! hehe
ole_m7 Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Golf ødelagt = du ødelagt Drivaksel på golf ødelagt = drivebein på deg ødelagt. Så kjør PENT! hehe
Morty999 Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Skrevet Juni 27, 2009 haha ole får jo ikke ryki den så mye som den fusker! wicky, på årnes.
rolfi Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 og nå har jo den fantastiske oljeslangen til turboen som kom fra TESS RYKI! så nå kjører jeg golf Hva skjedde med det slitneste eksemplaret av en sierra 2.3, jeg noen gang har sett?
Morty999 Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Skrevet Juni 27, 2009 hehe det er kjerringa sin det den står langt herifra, hehe
Morty999 Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Skrevet Juni 27, 2009 da er bimmern oppe å går igjen og nå lader vi 0,9. hehe og 11,8 på full gass i AFR
Morty999 Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Skrevet Juni 27, 2009 og da var bilen avskilta får vell betale årsavgifta til uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå