Glenno Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Morten, du har ikke vurdert komme inn i Guiness rekord bok ved spinning av flest dekk? Tror du faktisk hadde kunne hatt go sjanse og at det ikke finnes rekord innen det. Men du har vel ikke riktig motor kansje for det, he he er nok mange som er mye værre enn meg ! hehe Hmm, ja det har jeg tilgode å se iallfall he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 han her kan nok hjelpe på å lage mer røyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Lignet litt på meg det på vei til jobb om morgenen, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 hehe jeg har som mål å kunne gjøre det samme som han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Ja holder med 1.4 patman blå egentlig. Problemet er at du da må vente på is og snø. Men herregud er nå bare bagatell he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 4stk ruter som er dine som ligger å tar opp plass morten... kastes til uka hvis du ikke kommer å henter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 åja faen, de har jeg glemt kommer innom etterpå å henter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Prøve ny turbo i morra da. med litt mindre eksoshus så får vi se åssen responsen blir da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Morten, du har ikke vurdert komme inn i Guiness rekord bok ved spinning av flest dekk? Tror du faktisk hadde kunne hatt go sjanse og at det ikke finnes rekord innen det. Men du har vel ikke riktig motor kansje for det, he he er nok mange som er mye værre enn meg ! hehe haha, ikke mange nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 da blei det utprøv den ny turbo, med litt mindre eksoshus og kompressor, blei 1 bar på 2500 rpm med den, men bilen går mye dårligere. så gt 40 snurra funka bra gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 da blei det utprøv den ny turbo, med litt mindre eksoshus og kompressor, blei 1 bar på 2500 rpm med den, men bilen går mye dårligere. så gt 40 snurra funka bra gitt! Da prøver vi gt 40 snurra på min he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 hehe, den skal nok på igjen hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Å da ryker rutene imorgen kveld........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå