Morty999 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 hehe, gidde rikke ta ut stemplene for å sjekke dette.. får se hvordan det går når vi tar det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 da er det helt sikkert jeg skal ha ic og etanol når min blir kjørbar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 hvorfor etanol? motoren din har MYE lavere komp så er ikke noe fare for deg. men orginale m30b34 toppakninga er vell ikke akkuratt laga for 1,5 bar sovertrøkk heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 etanol gir litt mer futt vettu morten... billigere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 joda, men den trenger mye mer også. + att det ikke er mange stasjonene som har e85.. har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 er det ikke endel dyrere og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Hehe, måtte jo ryke en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 e85 er billige pr liter. men pr mil er det like dyrt om ikke dyrere... e30_dale hehe ja, gått og venta på dette lenge jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Trenger vel kun større dyser og bensinpumpe med litt futt i. Hvis man bor på riktig sted så har man e85 vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 fortsatt er det ikke noe billigere om du tror det, desuten om man skal på en liten tur da? hadde e85 vært med utbredt så ja da hadde jeg også kjørt på det, men det er for lite av det ennå til att jeg gidder å kjøre med det hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Oijaa... 1.5 bar var vel litt mye på orginal motor. Nå er jeg på vei til å få igang en "545". Den er jo orginalt turbo på ny org toppakning er montert. Er spendt på hva som er holdbart å lade der.. Hva skal du gjøre når du tar av toppen, blir det dekomp osv eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 nå er jeg sånn hallveis irritert merker jeg! hehe, INGEN ting var ødelagt, utenom 1! sylinder, nr 4. der hadde pakningen blåst ut. og alle stemper + resten av pakningen var strøken, ingen tegn til for varm(tenningsbank) toppen er helt strøken, men er jo gjørme i HELE motorn da, så får bli en god rens bilder så, jeg tror bare det blir ny pakning og sette sammen igjen ikke noe dekomp osv, jeg skal ikke ha en motor som er dau før turbotrkk heller ikke med turbotrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 motoren trengs litt rens tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 demontering av motorrom for vasking/ lakkering ABS dritten fjernet. Luft filter og dyser.. pakninger nytt oljerør+ kobberpakninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 da har jeg grunne halve motorrommet, bare det tørker så får det b li litt hvit manling da er høyresiden ferdig lakert på venstre sia blir det åt a litt rust osv, så får vi ta det litt seinere.. men blir lakkert opp igjen der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå