Morty999 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 her var det klart til nedpussing, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Hvorfor lakker du ikke motorrommet svart? Det er jo mye enklere å holde rent og i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 neh, skal være hvitt. slik som bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Det er jo svart/brunt av olje, eksoslekk, etc etc etter ei uke da jo. Svart syntes ikke ting så lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 hehe, får nå se hvor lenge det er hvitt, hehe blei ikke sååå suksess den lakkinga men idag har jeg fått på toppe, turbo + masse småtteri, i morra skal jeg lage bremserør+ kjøpe eksospakninger, plugger, olje/diesel til å skylle med, oljefilter og mye mer, i morra starter nok skiten, hehe. skal også kappe ut litt ting så IC'en kommer på plass, bare håper jeg får fikset alt i morgen.. bilde rkommer snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 her er ene siden ferdig+ begytn montering av topp osv osv og ett bilde av verkstedet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Bare lakka rett over rusten eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 pussa det ned gitt.. desuten var de tikke rust på den sia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 og biltemaolja blir brukt til motorflush eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 har handla inn 10 liter diesel + 10 liter olje til flusing hehe, og 2 oljefiltre.. HÅPER på å starte opp i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 jobber i lier, forventer noe lyd fra en hissig turbosekser å kose meg med mens jeg "snekkerer":) svarte striper mottas med takk, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 hehe bare å komme innom da, er over kulen rett etter 30 sone skiltet og blindveiskiltet bare å kjøre nedover der så seru vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 fiksa innsugidag, men mangle innsugspakninger, men skal på GS i morra å hente de imorgen, da mangler jeg bare trykkrør ifra IC'en til spjeldet... så får vi håpe den starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 luft filteret måtte også "moddes" litt. hehe blei traaaangt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå