Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, ja skal bli godt med cooler også, til tross for att den erlittliten er den bedre enn ingen..

matss, er det ikke slik att man tar hva man har? hehe

Skrevet

hehe. jeg håper det.. :) mangler bare noen t-stykker til bremserørene nå så får jeg kjørt.. :) har ikke starta opp ennå pga skal ordne bremserøra før jeg monterer innsuget osv.. eller blir det så syyykt trangt :P

Skrevet
hehe, ja skal bli godt med cooler også, til tross for att den erlittliten er den bedre enn ingen..

matss, er det ikke slik att man tar hva man har? hehe

haha, jojo:P

Skrevet

var det deg jeg hørte herje igår Morten?

jeg hørte en bmw-sekser helt 100% sikkert, som girte om og spant på asfalten(peip i dekka) og dette var i noen minutter...var nok litt pulver i denne jeg hørte, fordi han girte om og spant ganske lett hørtes det ut som.

Skrevet
var det deg jeg hørte herje igår Morten?

jeg hørte en bmw-sekser helt 100% sikkert, som girte om og spant på asfalten(peip i dekka) og dette var i noen minutter...var nok litt pulver i denne jeg hørte, fordi han girte om og spant ganske lett hørtes det ut som.

Hmm.. Se tittelen på tråden ;)

Skrevet

var nok ikke meg, men en sierra sekser ;) hehe scorpio coswort motor på turtallsperra på 3 gir i hele går! hehe,

MEN BILEN HAR STARTA!! :D driver å lager trøkkslanger nå, mangler noen småtteri som blir handlet i morgen tipper jeg, men den fyra og gikk heeeelt strøkent :) tikka ikke engang ;) så nå skal bare toppen etterstrammes og trykkrør skal bli ferdig så blire spoling!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...