Kristian H. Foss Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Blir bra Morty! Endelig cooler også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 se her ja! ser bra ut dette:) hvorfor ikke bare kjøpe et luftfilter som passer uten noen modifikasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 hehe, ja skal bli godt med cooler også, til tross for att den erlittliten er den bedre enn ingen.. matss, er det ikke slik att man tar hva man har? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Hehe, stemmer jo det Fikk du målt temp i innsuget før du blåste pakninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 neh.. sikkert 200 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Hehe, vil tro tempen synker drastisk nå ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 hehe. jeg håper det.. mangler bare noen t-stykker til bremserørene nå så får jeg kjørt.. har ikke starta opp ennå pga skal ordne bremserøra før jeg monterer innsuget osv.. eller blir det så syyykt trangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 hehe, ja skal bli godt med cooler også, til tross for att den erlittliten er den bedre enn ingen..matss, er det ikke slik att man tar hva man har? hehe haha, jojo:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 var det deg jeg hørte herje igår Morten? jeg hørte en bmw-sekser helt 100% sikkert, som girte om og spant på asfalten(peip i dekka) og dette var i noen minutter...var nok litt pulver i denne jeg hørte, fordi han girte om og spant ganske lett hørtes det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 var det deg jeg hørte herje igår Morten?jeg hørte en bmw-sekser helt 100% sikkert, som girte om og spant på asfalten(peip i dekka) og dette var i noen minutter...var nok litt pulver i denne jeg hørte, fordi han girte om og spant ganske lett hørtes det ut som. Hmm.. Se tittelen på tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 var nok ikke meg, men en sierra sekser hehe scorpio coswort motor på turtallsperra på 3 gir i hele går! hehe, MEN BILEN HAR STARTA!! driver å lager trøkkslanger nå, mangler noen småtteri som blir handlet i morgen tipper jeg, men den fyra og gikk heeeelt strøkent tikka ikke engang så nå skal bare toppen etterstrammes og trykkrør skal bli ferdig så blire spoling!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 da er bremser luftet og alt i orden mangler kun noe småtteri til trykksystemet som kommer i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 gleder meg til å se hvordan dette blir! du må slenge opp no bra videosnutter etterhvert da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 hehe, får vell se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå