LarsiPan Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Er det en fordel å bruke e34 3.5 topp altså? Har fundert en del på dette.. er vel større eksosporter bla.a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Eksosporter er like, men 1mm større innsugsventiler, MYE bedre innsugskanaler. Men også større forbrenningskammer, som bil gi deg noe lavere komp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 ole, vis meg DITT turbo prosjekt som går 20 000+km,, da skal jeg godta ditt "slemme" argument, hehe, men du også truls, min motor har gått 300 000 uten å vært åpnet og at den faktisk har tålt 1,3 bar i over 20 000km UTEN ic er jo bare ett under.. og bunndelen var strøken fortsatt, hadde det ikke vært for sprekt topp som nå har sikkert tatt livet av hele bunndelen min.. så ikke kom her å påstå att jeg skrur mye! hehe Giljen, pris da? trenger kun toppen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 jaja, bilen blei rein da om ikke annet. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Grunn til at ditt har holdt 20000km er fordi du aldri har hatt maksgass.. Jeg kjører da hvertfall det det går...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 dårlig bil som ikke er kjørbar engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 haha ole, jeg kan det jeg og, men da må jeg bare få laget rør til wg. jeg har ikke tenningsbank selv om jeg gir full gass. hehe det hadde du også holder ditt 1 dag så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 3500,- for toppen som er planslipt,trykktestet,frest ventilsetet og slipt ventiler.nye ventiltetninger..orginal kam som ser pen ut..ellers komplett og klart til montering:) Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 noen her som har en topp fra 87 og nyere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Hva tror du effekta er her da Morten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 trur snart denne bilen må tilbake til mandal igjen jeg hehe blitt bra denne tralla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 effekt slik den står nå før olja får blanda seg med vannet så tipper jeg tja, 450 kanskje? på 1,5 bar.. hehe christer, du mener det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 noen som har lyst å komme med litt arbeidslyst? hehe for den finnes ikek hos meg akkuratt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 det ser i det minste bedre ut i motorrommet enn det gjorde da vi møttes i vinter morten la bilen stå noen uker så kommer arbeidslysten tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå