E28 TURBO Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 tvilte aldri, men har man 15000kr er mye når man ikke har dem:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 det er sant, men som sagt, blir ikke turbo denen gang. så nå kan det herjes MAKS! hehe tyne alt de stakkars 146hk'ene klarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Det er bra Morty, herlig at du fortsetter på bilen! Gleder meg til du monterer pustehjelp på bilen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 hehe, da skal den stakkrs 2,5l lades ihjæl! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Haha, blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 hehe, da gir jeg meg ikke før 2 bar hvertfall noen som har en turbo til overs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 uff, nå er jeg lei av å lodde datasprut! hehe, fiksa endel ting som var "bugs" og loddet om coiler til "dobble" coiler, så får jeg håpe det virker hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 hmmmm...... kjører du to coiler på en utgang? jeg håper du har noen "smarte" coiler med egen ignitor osv? Driver du to coiler på en utgang vil du ende opp med brente transistorer i boksen FIY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 hehe, da gir jeg meg ikke før 2 bar hvertfall noen som har en turbo til overs? Har en HX50 til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 ernst, jepp jeg har coiler med intergrerte slutttrinn, så skal gå fint å "jumpe" to stk sammen kristov, hvordan hx50? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=131125&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 den er desverre for dyr for mitt budsjett om dagen. så får heller vente litt med turbo, blir jo sugis igjen nå så, med helråe 140 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 den er desverre for dyr for mitt budsjett om dagen. så får heller vente litt med turbo, blir jo sugis igjen nå så, med helråe 140 hk Du får komme med et bud da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 motorbytteligaen har startet her også ja har ikke tall for hvor mange motorer vi har bytta på dine tidligere biler hehe. 45 min = toppakkningsbytte = 1 time 20 min = motor bytte. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 erik! dett er er første motorbytte! og skal jeg bytte neste gang blir det en grom m30 turbo maskin hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå