Gå til innhold

GETRAG girkasse E34-520/525 E36-/320/325 250g

2fast4u
 Share

Anbefalte innlegg

selger ei brukt Getrag girkasse til m50 tidligere stått på e34 520 92mod.den er i helt bra stand da jeg sjekket den før den ble demontert av delebilen min.

selger fordi jeg skulle bytte gearkasse på min 525 tilig 90mod.så jeg kjøpte feil gear pga av at det er et skille sent på 90mod, så denne passer til:

Girkasse E-34 520i/525i M50 1/91- (Org) air condition (S5D 250G - TAKS)

SKAL PASSE E36 OGSÅ.

km ca 190000

ol5hifparqsj7mi3jxit.jpg

tlil8xs7rkhfhgjagick.jpg

bud

enklest å treffe på 95898553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje innterisert siden jeg fikk feil girkasse mest sannsynelig.. Men er lang unna da!!Ikker på den passer M50B25 e36?

ring å hør med gs eller noe for å være sikker. regnr til den bilen den stod i er VF38923 E34 m50b20

fikk du den andre girkassen eller? med riller (4kanter) på midten?

tror det bare er 2 valg på m50 jeg over 1/91 så er det den jeg selger

under 1/91 så er det den gamle med riller på midten. der jeg fikk problem da jeg skulle skifte girkasse. jeg ha4 90mod så kassa passet ikke min bil. den jeg selger kommer fra en 92mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan ringe dem i morgen. Ja, fikk den andre kassen, men den med riller på "4kanter" og den passer ikke tror jeg... Sånn som på bildet! Pratet med gs når jeg kjøpte den andre også, å de sa at jeg kunne bruke fra 525i. Så spurte jeg om alle uansett årsmodell fra e34 525 passet, da sa han ja. men det gjør de tydelighvis ikke..

p59ocpq3sxse3rck80zt.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan ringe dem i morgen. Ja, fikk den andre kassen, men den med riller på "4kanter" og den passer ikke tror jeg... Sånn som på bildet! Pratet med gs når jeg kjøpte den andre også, å de sa at jeg kunne bruke fra 525i. Så spurte jeg om alle uansett årsmodell fra e34 525 passet, da sa han ja. men det gjør de tydelighvis ikke..

p59ocpq3sxse3rck80zt.gif

For å si det sånn. hadde vi byttet kasser hadde dette blitt bra. men jeg har kjøp brukt kasse. den på bildet. men da skal min som selges passe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...