Anderslien Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 NY PRIS! KUN 319.000!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Jeg var og prøvde denne bilen igår og kan bare si en ting. Km-stand må bare totalt ignoreres. Hadde det stått 100000km så hadde det vært mer sannsynlig. Bilen var rett og slett i meget god stand ogjeg hadde tidligere på dagen prøvd en m5 som har gått 180000 som ikke var i nærheten av denne. Nå ble det desverre ikke m5 på meg denne gangen, da fornuften (kona) tok overhånd så det ble en e61 isteden. Men som sagt, denne bilen er det bare og kjøpe, jeg og kameraten min som var med ble rett og slett meget imponert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Jeg var og prøvde denne bilen igår og kan bare si en ting. Km-stand må bare totalt ignoreres. Hadde det stått 100000km så hadde det vært mer sannsynlig. Bilen var rett og slett i meget god stand ogjeg hadde tidligere på dagen prøvd en m5 som har gått 180000 som ikke var i nærheten av denne. Nå ble det desverre ikke m5 på meg denne gangen, da fornuften (kona) tok overhånd så det ble en e61 isteden. Men som sagt, denne bilen er det bare og kjøpe, jeg og kameraten min som var med ble rett og slett meget imponert. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Jeg mente at bilen var meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Anders sine bruker å være "bang for bucks" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg