jcvold Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 var en tur på bilvasken i går og tok noen bilder.har fortsatt midlertidige skilter,men får snart permanente. forfra bakfra nye dørkmatter Dinian effektanlegg vingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 noen hjemme som kjenner til "Dinian" effektanlegg? her i USA er de en annerkjent BMW tuner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Har hørt en del om dinan på E46fanatics. Men er vel ikke rare greiene her hjemme tror jeg. Førøvrig veldig pen bil. Men ville valgt andre enn "M3" matter når du ikke har M3. Samt fått fjernet "///M" merket bakpå fortere enn svint. Du har jo "bare" 325 liksom Hvordan ble lyden med Dinan effektanlegg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 takk, ja E46 coupe er fine biler,ser du har en slik og,bare med mindre motor. jeg hadde en E46 320ci hjemme,før jeg flytta til usa og,så digg å komme tilbake i de. jeg liker ///M emblemet,så velger å ha det på. og syntes ///M mattene så kulere ut enn de med vanlig hvit "BMW" på. så jeg kjøpte de. er og sportsluftfilter med varmeskjold på bilen,men er ikke sikker på hviket merke det er. men DINIAN effektanlegget gir grom lyd, så er en fryd å kjøre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Grunnen til at Dinian-anlegg og generelt annet derfra, koster ca et halvt nasjonalbudsjett å få fraktet hjem hit til Berget, så da går liksom *vinninga opp i spinninga* sammenliknet med andre konkurrende merker som kan kjøpes her. Dinian er vel også flinke på kompressor, right? Fulgte dinian-anlegget med eller har du ettermontert det der? Isåfall, hvor mye koster et slikt et til din bil f.eks.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Dinian har kompressorer og ja,og er som sagt et annerkjent merke. jeg kjøpte min bil med ferdig montert DINIAN effektanlegg,men i følge hjemmesidene deres http://www.dinancars.com/ så koster et slikt effektanlegg 800 $ , ca 4000,- NOK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Og for 4000,- i dette LATTERLIGE LANDET her, så får man ca et supersport-anlegg, som ikke helt kan matche Dinian.. Hvorfor? Jo, fordi vi fortsetter å legge pengene i lommene hos GS og annet makkverk som overpriser ca alt, over en lav sko. Et steg i riktig retning for å bli kvitt blodprisene her til lands, er å handle et annet sted! Og ja, nydelig bil, jcvold! Skulle bare ønske jeg ikke bodde i dette nisselandet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 ja, nisseland er rette ordet! jeg skal flytte hjem i oktober og tar bilen med, så skal bli interesannt å se hva totalprisen blir når bilen står hjemme i oppkjørselen med norske skilter på ... grøss! heia norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 her er motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Dinian er vel i samme gate som simions, eisienmann og sciorpion. Dinan derimot skal vel være gode saker, men det markedsføres vel ikke på denne siden av dammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Grattis med ny bil, men hvorfor i all verden vil du ha en M på en bil som ikke er M-tech engang? For ikke snakke om "M3-matter"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Har vurdert å sette filter i min også for å se om det hjelper på lyden.. Framdeles ikke helt fornøyd med lyden bare av supersprint anlegget. Omtrendt ikke forskjell fra originalt.. Litt nedtur Noen som peiling på om luftfilter vil hjelpe på å få fram den fine sekserlyden? Vil ikke ha honda civic lyd som høres ut som 450hk men har 100.. Værste jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Jeg hadde K&N-konfilter på 320'en jeg hadde. Gir litt grommere lyd. Særlig på lavt turtall med motstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Grattis med ny bil, men hvorfor i all verden vil du ha en M på en bil som ikke er M-tech engang?For ikke snakke om "M3-matter"? er ikke alle som har råd til ekte M3 slik som du vet du men jeg gidder ikke å starte en lang jantelov-diskusjon om hvorvidt man kan ha ///M på biler som ikke er M3 osv,det er nok av andre tråder som har det som tema,så ikke gidd det her. og så lenge det ikke står "M3" så syntes jeg M emblemet er pent,og M står jo for motorsport. men jeg er fornøyd med bilen,og har som sagt planer om å få den med til norge. hvor myer er den senka tror dere? jeg vet ikke. er 17" felger som står på om det hjelper å anslå senkingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 er ikke alle som har råd til ekte M3 slik som du vet du men jeg gidder ikke å starte en lang jantelov-diskusjon om hvorvidt man kan ha ///M på biler som ikke er M3 osv,det er nok av andre tråder som har det som tema,så ikke gidd det her. og så lenge det ikke står "M3" så syntes jeg M emblemet er pent,og M står jo for motorsport. Nei greit, jeg skal ikke ta den diskusjonen der - men er det noe jeg IKKE skal ha på meg, er at jeg skulle være pro Jantelov! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå