jcvold Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Jeg hadde K&N-konfilter på 320'en jeg hadde. Gir litt grommere lyd. Særlig på lavt turtall med motstand. samme her,hadde K/N på begge 320`ene mine,og det gav en merkbar grommere lyd,så sammen med effektanlegg skal det nok få frem den fine 6`er lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Og for 4000,- i dette LATTERLIGE LANDET her, så får man ca et supersport-anlegg, som ikke helt kan matche Dinian.. Hvorfor? Jo, fordi vi fortsetter å legge pengene i lommene hos GS og annet makkverk som overpriser ca alt, over en lav sko. Et steg i riktig retning for å bli kvitt blodprisene her til lands, er å handle et annet sted! Og ja, nydelig bil, jcvold! Skulle bare ønske jeg ikke bodde i dette nisselandet.. Scorpion koster da 2800,- Ellers grattis med ny flott bil! Ville vel bare bytta mattene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 på highway`en på vei ned til sentrum av Washington DC. 65 mph grense Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 ///m`n står på feil side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå