325ti Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Regner med det er en twin entry turbo da siden du har den flensen, er jo fort gjort og bygge om egentli og så lenge det er svart stål;)
|Ole| Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Som sagt så veit eg ikkje Har berre fått beskjed om att det er en T4 Vi får sjå når eg har fått den
|Ole| Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 Fekk litt ting i posten her om dagen... Etter mykje kødd fekk eg henta ut rattet, senke fjører og bremserør og Grenrør: grenrør igjen: kjapp prøve montering: div power flex: Rattet: Senke fjører og bremseslanger/rør
Gravstein Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Nice parts ! Er vell berre å hive seg på skruing no etter kvert
|Ole| Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 Begynne idag Montering av bakstilling osv osv
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Sjå der ja ka er dei gule foringane til ? klare ikkje heilt å sjå kor dei ska vær henn..
|Ole| Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Litt mindre rust enn sist - Litt sånn små dårleg sparkel jobb som måtte vekk. - Etter litt pussing. Nye fjører bak. -
|Ole| Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Er 3-4 hull på denne størrelsen rundt om på bilen. - Innvendig av bilen er syrebehandla og heilt opp igjen sveisa Dei har spart meg for sinnsjukt med arbeid der Neste økt blir det montering av sveisa bakaksling med powerfleks foring.
|Ole| Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Tar gjerne imot tips om kva eg skal legge over dei nedpussa og ferdig sveisa områda med
E36Cab1 Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Er det sveist i breiere hjulbuer bak eller? Såg ut som sveisefuger der,correct me if i'm wrong. Blir litt rusthull på en gammel bil der man har slurva med Colgate'n Over ubehandlet stål&sveisefuger kan du bruke syregrunning har eg fått tips om av andre,ingen personlig erfaring..
|Ole| Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Er det sveist i breiere hjulbuer bak eller? Såg ut som sveisefuger der,correct me if i'm wrong.Blir litt rusthull på en gammel bil der man har slurva med Colgate'n Over ubehandlet stål&sveisefuger kan du bruke syregrunning har eg fått tips om av andre,ingen personlig erfaring.. Stemme det att det er sveisa i litt breiere hjulbuer jah Yess, er en del overflate og som må vekk Oki, har hørt syregrunning er bra jah, så satser på det Takk for tipset
|Ole| Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Idag var eg stad å henta den nye turboen min, LITT større enn sist...håper den ikkje er for stor - - En liten prøve montering...Ingenting er skrudd fast
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Ser bra ut, men er veldig usikker på om panser går igjenn med den svære turboen
|Ole| Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 eg har mine tvil...hehe time will show, det vil ikkje stoppe meg isåfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå