|Ole| Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Første turen med e30 325 turbo idag, lada 0.3 bar å det gjekk strålende. Men har litt blandings problem luft og bensin trur eg? For den går ujamt på tomgang og kutter når eg trykke inn clutchen å sleppe gassen under kjøring? Korfor?
E36Cab1 Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Du bruker standard innsprøytning? LMM montert etter turbo? Sjekka sleideventilen? Viss alt er tett uten falskluft ville eg ha kontrollert desse 2.
|Ole| Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Eg har større dyser fra 535 det er alt, Lmm montert etter turbo jah...Sleideventilen? dvs?
E36Cab1 Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Hørt noken snakket om å stramme LMM ved slik montering,men har ingen meir info angående det.... Sleideventil=tomgangsventil Større dyser på standard åpningstid kan gi altfor feit blanding på tomgang,slik at den vil dø ut ved tomgang...
|Ole| Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 hmm, tomgangs ventilen funka fett før eg begynte å bygge da...har til og med prøvd å koble den ut idag...hjalp ikk... korleis strammer man LMM?!
|Ole| Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 idag starta eg bilen igjen, den går så fint atte...einaste problemet nå er att slangene til bremsekraft forsterkeren popper ut når eg nerme meg 0.4 bar i ladetrykk...så det må eg fikse på en lur måte
|Ole| Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 er ikkje det dei som går inn på innsuget på høgre side av spjeldet??
///MoePower Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Hehe, må begynne å bruke slangeklemmer på diverse ting og tang når du setter trykk på systemet vettu.
|Ole| Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Skrevet Juli 10, 2008 Eg har limt hehe...funker fett med tech 7 Har tech 7 løysar før folk begynne å komentere att eg aldri får dei av igjen...
|Ole| Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Skrevet Juli 10, 2008 Dette er da få dager etter eg har starta opp bilen, som dokke ser så har eg fått på nokken billige skvip dekk bak
|Ole| Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 tjoho! Bilen holdt til rudskogen og heim igjen, kjørte 160 mil...funker fett enda
|Ole| Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 No har eg skrudd opp trykket, med eit misstak lada eg plutsli 1 bar, men fekk ikkje tenningsbank...nokke eg syns er rart med original motor med større dyser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå