|Ole| Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 hmm..oki...men skal dele toppen fra blokka til høsten uansett så da blir det skifta til arp bolter... uansett, altid kjekt med folk som kjem med tips takker for det:) progresiv btr har eg ikkje montert enda...
|Ole| Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Her er en liten snutt http://www.youtube.com/watch?v=ZY131LXCT1E
|Ole| Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Huff, no må eg til å finne meg ny returslange fra turbo, smelta hull her om dagen Forslag til nokke som tåle varme? Her er foresten en film fra rånetreffet vårt i Førde ( Sogn Og Fjordane ) http://www.facebook.com/video/video.php ... 6171660104
Bmweee Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 er vel meget ot her men skitt au, når skal det vere nytt "streetmeet" i førde?? har en merce som skal få svi av et sett bakdekk om ikkje to.. rakk ikkje det på lørdag da purken i jølster ville det annerledes..
|Ole| Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 hehe, var på fredag da men mest sannsynleg blir det 19 september, men dato kan bli endra, magasinet Råneren skal ha en liten reportasje skjønna du...Så vi må avtale tid med dei...
Lianes Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Er gamlebilen min ditte. Var eg som lakka den oppigjenn. Hadde den frå januar 2007 til ut på hausten. Goo bil ! Men alt før mykje rust på den. Mykje sjult rust .. Såg ikkje ut når eg fekk den. Kan sende deg bilder av då eg fekk den ++ Har enn del bilder. Gjekk godt den motoren som va der frå før av. Hatt det mykje kjekt med den bilen der ja! Go kart og kjøre veffal. Gøy å sjå den igjenn.. Hadde vår kjekt om du kunna ha sendt meg fleire bilder av den
|Ole| Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Bilen blir mest sannsynleg hurtig sveisa opp igjen å brukt til autoslalom no i høst, i vinter blir den demontert å kasta...:S kjedelige greier...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Er det du som har "fiksa" venstre innerskjerm ? da burde du hatt bank.. livsfarlig....
|Ole| Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 er han som hadde den før han igjen som har gjort det...
Terje325i Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 sry for OT, men: er det noen i Førde som kjører en rød(?) e30? tror han må trene litt mer på sladding/drifting før han begir seg i rundkjøringene
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Hehe, når har han praktisert på rundkjøringer då?
Terje325i Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Hehe, når har han praktisert på rundkjøringer då?tirsdag/onsdag tror jeg var en bekjent av meg som var i Førde , og såg at han snurra i rundkjøringa
|Ole| Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 Hehe, veit godt kem det er Snurre gjer vel alle engang iblant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå