|Ole| Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 Hehe, når har han praktisert på rundkjøringer då?tirsdag/onsdag tror jeg var en bekjent av meg som var i Førde , og såg at han snurra i rundkjøringa eg har en rød e30, men trur neppe det er min det er snakk om, har verken snurra eller kjørt bilen på ei stund no.. eg tenkte på en anna E30
|Ole| Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Bilder fra monteringa på m20 b20... Men blei gjort på samme måte på m20 b25, grunnen til att eg legge ut desse er att eg var sinnsjukt dårleg på å ta bilder denne gangen.
E36Cab1 Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 En smule lang oljetrykksslange til turboen eller?
|Ole| Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 hehe, jah faen så irriterende!!...men den funker
leif harald Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 hvordan monterte du dumpen på det første bildet?
|Ole| Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 hvordan monterte du dumpen på det første bildet? Flensen blei sveisa på av Førde Mekanisk, i tilegg til dumpen får du med en o-ring pkn som du legge nedi flensen, så legge du dumpen oppå, også får du med en låsering som du skal klipe sammen å legge i eit spor oppå dumpen igjen, skjønte du? hehe
leif harald Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 hvordan monterte du dumpen på det første bildet? Flensen blei sveisa på av Førde Mekanisk, i tilegg til dumpen får du med en o-ring pkn som du legge nedi flensen, så legge du dumpen oppå, også får du med en låsering som du skal klipe sammen å legge i eit spor oppå dumpen igjen, skjønte du? hehe hehe, jepp fatta den. har montert det, men må bare får noen til og sveise den fast, er ikke den flense alu?
narcatis Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Hei, ser da e snakk om turbo trimming her:p. har ein bmw e39 som eg hålde på og montera vortech kompressor i:p og den lade rondt 0.5bar, går da an og kjøra med den uten å gjer nåke anna med motoren? ei lito stond? har plana om mapping men blir jo ikkje med det første. takk for info.
|Ole| Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 Altso, man kan aldri garantere med etter montering. Eg kan derimot fortelle att eg har kjørt med mitt oppsett i over 2 mnd no, uten problem Men da har eg større dyser for å fohindre tenningsbank!
|Ole| Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 Idag skifta eg ut innsugs belgen med trykkrør, det vart en heilt ny verden!! Faen for eit pådrag!! bilder kjem!
|Ole| Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Burde egentlig ha vaska den... Blir litt bremsestøv Skimter såvidt intercooler bak fangeren... Fått på rør inn til innsuget istedenfor den originale muffa. Stemnings bilde. Bilde av olje returen dama fant på biltema i båt seksjonen. Instrumenter fra biltema Hater katter som går på bilen min!!
|Ole| Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 Som nemnt tidlegere i mine tråder har eg fått en del rust i eine demper tårnet mitt, neste veke har eg fri...da skal meg og eit par til fikse dette! Blir bilder før, imens og etterpå arbeid Skal vere flinkere å ta bilder og oppdatere enn tidlegere ( har satt bilen i ro pga rusta, dvs er myyyykje )
Micro_RaCeR Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 var ops på at dumpen kan sugefalsk luft... eller stå på!!
|Ole| Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 var ops på at dumpen kan sugefalsk luft... eller stå på!! I know, takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå