|Ole| Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Jepp, var det eg ville fram til takk for oppløften
|Ole| Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Her vart det litt sveising av en bil en vakker høst dag Før vi begynte Blei laga nytt tårn stag av det vi hadde liggende i garaga Holde greit dette
Alecken Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Ser ikkje så værst ut.. hengte du opp karosseriet mens du gjorde det eller var bilen på hjula? Skal vel slipe og behandle det litt for å få det fint regna eg med?
|Ole| Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Nei blei ikkje så gale, er litt jobb igjen Vi jekka opp bilen for å få det noenlunde på plass Skal slipe litt å legge på rust hemmende osv
|Ole| Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 Må legge til att e30 turbo er mykje kjekkere å drifte med på snøføre en originalt, ikkje det att eg trenge det MEN gjer en viss følelse når det plystre og ptshhh er frami der
E36Cab1 Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Var nesten så at en likegodt kunne ha skifta heile innerskjermen,såg stygt ut det der Men er jo lappa nå so... Regnet kommer til veka,så du får drifte alt du kan innen den tid hehe...
Kimmit Racing Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 blei ikkje så værst det der.-) kan trøste deg med at eg hadde en e30 engang som var "bare litt"rust på ifølge selger.Eg og Tim sveisa 72 hull på den.så den kommer aldri til og sprekke mer. så dette er bare blåbær:-)vi må hente ut litt mere pulver av den her
|Ole| Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 Var nesten så at en likegodt kunne ha skifta heile innerskjermen,såg stygt ut det der Men er jo lappa nå so...Regnet kommer til veka,så du får drifte alt du kan innen den tid hehe... Hehe, eg er i full gang
|Ole| Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 blei ikkje så værst det der.-)kan trøste deg med at eg hadde en e30 engang som var "bare litt"rust på ifølge selger.Eg og Tim sveisa 72 hull på den.så den kommer aldri til og sprekke mer. så dette er bare blåbær:-)vi må hente ut litt mere pulver av den her Må nokk forsterkes litt til før eg kan hente meir pulver ut av den I tilegg må man ha penger til slikt, det er jul og snart nyttår da alle rekningene kjem
|Ole| Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 Nokken som har nokke tips på billig effekt økning på e30 snik turbo bygg?
|Ole| Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 En regnværs dag: En tur i steinbruddet til ste far min MÅ legge til att bilen har tapt seg, berre motoren som er i god stand no. Dette er grunnet dårleg arbeid gjort av tidlegere eigere.
ragge Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Toppen på Toppen av Måtte kappe litt Nye strekk bolter Turbo og grenrør (dårleg bilde, kjem eit bedre imorra med begynnelse på downpipe) Olje retur, en meget god idè av dama mi Kristine Steen. Låner denne ideen jeg! tenkte egentlig å lage olje reutren i bunnpanna, men har etterhvert funnet ut av at jeg kjører den i blokka istedet.
|Ole| Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Den er god vettu Funker bra her enda iallefall, men ha bra fall på slangen eller så får du olje ut fronten på turbo
OLEZZ Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Jeg har sansen for bilen din. Mye lader du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå