|Ole| Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Da har E30`n fått vinter oppsett, skifta til originale dyser ute i sluddet Tirsdags ettermiddag, ettersom att eg ikkje har gjort nokke med tenning og LMM fortsatt står på innsugs sida så går bilen mykje reinere no og har fått tilbake mykje av den gode M20 6`er lyden, lade trykket står nå p å 0.4 men blir nokk skrudd ned til 0.2 etter kvart
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 blårøyk er viktig så lenge det ikke er fra eksosen vel?
|Ole| Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 blårøyk er viktig så lenge det ikke er fra eksosen vel? Pleie som regel å vere ganske svart
|Ole| Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Her kjem en liten video snutt til med min m20 b25 turbo Merk dere att denne er filma av meg sjølv på vei til jobb med mobil, turte ikkje gje max...dårleg kvalitet, men får no eit lite innblikk i korleis den går på 0.4 bar http://www.youtube.com/watch?v=WheeEAsZ--o
|Ole| Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Er vist på tide å skifte ut diff brems`n med ei esap sperr no, begynne å gje seg på venstre sida... Er også på tide å skifte hardy kobling da den ete bolter Er heller ikkje frytkli lenge før det blir karosseri skifte Skal bruke karosseriet som står til høgre på bildet der Den til venstre er foresten gamle bilen, m20 b20 som eg og ettermonterte turbo på. Fekk kjapt rådebank med mistanke om att det var veldig dårlege lager før eg bygde
|Ole| Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Trenger hjelp til fargevalg på nye bilen som står til høgre på bildet oppafor her...
///MoePower Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Den fargen der passer på moderne japse/plastbiler slik som Mazda 6, men tror ikke den hadde blitt noen suksess på en E30. Den er en alt for skrikende og "kald" farge.
andreee Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Veldig fin farge men skulle vært litt mer sjenert om du forstår , ellers er jo grå farge maiet fin
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Du forstår vel att det er nok med 1 blå e30 i førde ;p
E30 Andreas Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Hvit bil, sorte lister, gule lamper, felger med sort/gull senter, evt sort/karbon panser, tyskerstuk... synes jeg er tøft hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå