Rabies Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Dette irriterer meg noe grenseløst. At de absolutt skal KLIPPE skruene. Er de virkelig så inkompetente at de ikke klarer å skru ut 4 skruer? De klippa skiltene til en kamerat av meg for en stund siden, og det viste seg at bilen ikke var begjært avskiltet i det hele tatt. Bare en feil i systemet http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/23/538925.html Edit: Var visst tillvesenet, ikke onkel, men fortsatt irriterende Edit": Ja, tillvesenet faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 de er alt for slappe til å gidde å skru ut vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 fint at jeg har skiltholder da ikkeno å klippe i hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Lurer på åssen de løser dette med de "klip-on" skiltplateholderene jeg har.. Skal de bryte å bende der for å få ut skiltet? Klippe de hele skiltholderen, eller tror du de faktisk gidder å bare klipse opp festene å ta ut skiltet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 De river vel like gjerne med seg hele støtfangeren og alt da hvis skiltet ikke sitter festet i skruer eller at skiltet er for godt festet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Drar av hele lista på M-fangern... HOHO.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 mitt er skrudd bak skiltet også... så lykke til med det... ender vel opp med å taue hele bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 ser mer barsk ut og klippe vett, kan ikke stå og skru får da må onkel blå bruke hue til og dreie skruen rundt. det kan også bli kompelisert, de bli varme og i verstefall svette har ikke skilt på bilen jeg så slipper det problemet intilvidere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 En kamerat av meg hadde engang en gamel Volvo som han hadde "lappet" sammen med byggskum og sparkel, samt sika... Skultene var ikke skrudd i bilen grunnet at det ristet sån når han spilte musikk Han limte dem ppå med sika, og når onkel blå skull klippe skiltene bele de bare stående å gape Hahaha... De måtte bokstavelig talt RIVE skiltene av bilen... Noe de ikke gjorde "fordi de var redd for å ødelegge bilen"... Jaja, sa kompisen min, da får jeg gjøre det selv da sa han, og tok tak og brettet skiltet av bilen og rettet det opp igjen nogenlunde og ga de til onkel blå. Slapp bot gjorde han også. Men bilen gikk i pressa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 politiet ga opp engang på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 prøvde å ta mine å en gang. uten grunn, jeg ble so forbanna, de hadde ikke noe grunn til å ta de. var min først 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Hvis folk ikke har betalt årsavgift gjør det jammen ingenting om de ødelegger skruene som holder skiltet på plass heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå