Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sleng en 100.000 mellom så kan det vere til vurdering :P hehe

Hvorfor lager du deg ikke en tråd?

100k :P Kulan, det er det langt fra verdt etter min mening :D Men digger den M3en..

Då hadde eg heller solgt før eg kjøpte :) hehe

Har ikke giddet, men vurdere det no då..

Skrevet

hehe, ser den.. har vel kostet endel etterhvert den der? godkjent med 3,2en ?

er Absolutt et prakt eksemplar av en bil :) Har tenkt på salg men tror eg slår det fra meg etter første turen på tør og rein vei :P

Skrevet

Har ikke talt opp kvitteringene i det sisste, men snuser vel på 200.000,- utenom selve bilen :)

Skal godkjennes med alt til våren :D Gleder meg!

Skrevet
Vekker litt liv i tråden. Selv om bilen har fått ny eier, så er det stas når gammle bilen kommer i et blad :D

Performance BMW, ute i butikkene nå.

j767iuy2z1lnrczx7t0r.jpg

åååh, goe gamle FS`n min :love:

Skrevet
steike, ja det koster og vera kar.. sånn er det bare.. menmen, grom e30 hvertfall :)

Ja, men det er jo med absolutt alt fra dag 1. Ned til de minste ting som oljefilter og olje :) Har jo solgt noe også, det har jeg ikke kontroll på, hehe!

Skrevet
Savner du den Torbjørn?

Har vurdert om eg skal lage meg en tråd..

Klart jeg gjør det :wink: Du må lage deg din egen tråd ja :D

Fikk du cd med bilder fra PBMW? Skulle hatt en kopi, skal lage noen høyoppløsnings bilder å ha i garasjen 8)

Skrevet
Savner du den Torbjørn?

Har vurdert om eg skal lage meg en tråd..

Klart jeg gjør det :wink: Du må lage deg din egen tråd ja :D

Fikk du cd med bilder fra PBMW? Skulle hatt en kopi, skal lage noen høyoppløsnings bilder å ha i garasjen 8)

hehe, får heller ta og lage en tråd då :) Legge ut litt bilder av motor no når den er ferdig :).. Har noen bilder av E46en til damen og.. den er ganske frekk etterhvert :)

Har sendt mail til kjerringe, for fikk bare 2 blader.. skal ha et stort bilde i den mata garasjen min også :D hehe.. men hun sa at det ikke var klart men sku sende når hun hadde alt visst nok..

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...