SSM Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Sleng en 100.000 mellom så kan det vere til vurdering hehe Hvorfor lager du deg ikke en tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Savner du den Torbjørn? Har vurdert om eg skal lage meg en tråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Sleng en 100.000 mellom så kan det vere til vurdering heheHvorfor lager du deg ikke en tråd? 100k Kulan, det er det langt fra verdt etter min mening Men digger den M3en.. Då hadde eg heller solgt før eg kjøpte hehe Har ikke giddet, men vurdere det no då.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Min går ikke for under 300 uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 hehe, ser den.. har vel kostet endel etterhvert den der? godkjent med 3,2en ? er Absolutt et prakt eksemplar av en bil Har tenkt på salg men tror eg slår det fra meg etter første turen på tør og rein vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Har ikke talt opp kvitteringene i det sisste, men snuser vel på 200.000,- utenom selve bilen Skal godkjennes med alt til våren Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 steike, ja det koster og vera kar.. sånn er det bare.. menmen, grom e30 hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Vekker litt liv i tråden. Selv om bilen har fått ny eier, så er det stas når gammle bilen kommer i et blad Performance BMW, ute i butikkene nå. åååh, goe gamle FS`n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 hehe. ja, det er noe med FS og bmw med dere hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 steike, ja det koster og vera kar.. sånn er det bare.. menmen, grom e30 hvertfall Ja, men det er jo med absolutt alt fra dag 1. Ned til de minste ting som oljefilter og olje Har jo solgt noe også, det har jeg ikke kontroll på, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Savner du den Torbjørn?Har vurdert om eg skal lage meg en tråd.. Klart jeg gjør det Du må lage deg din egen tråd ja Fikk du cd med bilder fra PBMW? Skulle hatt en kopi, skal lage noen høyoppløsnings bilder å ha i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Savner du den Torbjørn?Har vurdert om eg skal lage meg en tråd.. Klart jeg gjør det Du må lage deg din egen tråd ja Fikk du cd med bilder fra PBMW? Skulle hatt en kopi, skal lage noen høyoppløsnings bilder å ha i garasjen hehe, får heller ta og lage en tråd då Legge ut litt bilder av motor no når den er ferdig .. Har noen bilder av E46en til damen og.. den er ganske frekk etterhvert Har sendt mail til kjerringe, for fikk bare 2 blader.. skal ha et stort bilde i den mata garasjen min også hehe.. men hun sa at det ikke var klart men sku sende når hun hadde alt visst nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Var i Haugesund i dag og fikk kjøpt bladet, gleder meg til å lese i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Var i Haugesund i dag og fikk kjøpt bladet, gleder meg til å lese i kveld Nice eg ble veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hei! Hvor får man kjøpt slike schmidt felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå