j_b Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Hehe, får heller gi meg et bud en gang du mener d da Skal muligens selges til neste sesong til fordel for M5 E39 eller M3 E46. stemmer for e46 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 selge denne blir jo som å rive a seg kjønnsorganet og kaste det i sjøn hehehe... Auch Den blir hos meg en stund til. Men godt å vite at det er folk som er villige til å "adoptere" Får jeg meg et større hus med god garasjeplass er det jo mulig jeg beholder den i mange mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hehe, får heller gi meg et bud en gang du mener d da Skal muligens selges til neste sesong til fordel for M5 E39 eller M3 E46. stemmer for e46 m3 Det gjør du vel, får jeg kjøpe din? Sendte deg en PM ang. det vi snakka om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Vil gjerne vite det når den bli for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Hehe, får heller gi meg et bud en gang du mener d da Skal muligens selges til neste sesong til fordel for M5 E39 eller M3 E46. stemmer for e46 m3 Det gjør du vel, får jeg kjøpe din? Sendte deg en PM ang. det vi snakka om ikke min ikke enda svart deg på pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Hehe, får heller gi meg et bud en gang du mener d da Skal muligens selges til neste sesong til fordel for M5 E39 eller M3 E46. DVS sommern 2010? Da er det meget aktuelt, da eg er i fast jobb innen den tid Skal følge spent med når den blir lagt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Nå har jeg ingen planer om å selge før tidligest 2010. Det vil da bli oppdatert i tråden. Men nok om salg, gleder meg til sesongen i år med masse nye deler montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 hadde vært kjekt med en liten m5 fight på eikås neste sesong \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Det skal du ikke se bort i fra, men ikke den beste banen å fighte på. Bli med til ringen heller, vi planlegger en tur ned der til vår/sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manfred Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 hei:) tror dette er den fineste m5 jeg sett! lurer på om du, evt. noen andre vet hva den orginale gråe fargekoden på sideskjørt, og leppene på fangerne er? håper på svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 229 Sebringgrau metallic 237 Granitsilber metallic men tror ikke denne m5 har org farge på skjørt. mener den er litt lysere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manfred Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 tusen takk:) har m5 bakfanger, m5 spoiler og m5 sideskjørt på 520'n min, så tenker jeg å kjøpe m5 framfanger og. bilen er diamantsvart metallic. og har ac schnitzer type 2 felger, 10" bak og 8.5" fram. usikker på om jeg skal ha sideskjørt og fangere helt diamantsvart, eller diamantsvart med den gråfargen som egentlig er på m5. burde jeg gå for diamantsvart med grå, eller blir dette for domt? siden det ikke er en m5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Min har custom farge på sideskjørt og fangere. Den er en del lysere enn org. Skal du ha M5 fangere, ville jeg helt klart hatt nederste del sølv/grått som org M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Da fikk jeg brukt litt penger igår også, har jeg bestillt nytt understell, KW variant 2. Får det om 3-4uker. Gleder meg som en unge til å få det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Bra understell det der Bruker du bilen om vinteren foresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå