BMWPower Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Håper jeg blir fornøyd med det ja. Bruker ikke bilen om vinteren nei, er du galen Står godt å varmt inne i garasjen og venter på at alt saltet forsvinner til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 kw v2. nå er jeg spent på om det er stivere enn kw v1 som eg har på min og kordan du justere det. spent hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Det skal i teorien være en del stivere ja, ellers kunne jeg jo bare kjøpt V1 Vett faktisk ikke hvordan man justerer det, har jeg glemmt å spøre om,heh.. Men kan da ikke være så vanskeligt. Noen som vett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 NICE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 coilover foran men bak så presser man vel demperen helt sammen og skrur + - på stivhet..trodde jeg:Pp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Det er så jævli den deiligste e34n!!!!!!!! Men synes ikke du skal bare ha den "litt" ned bak Må sige ned ett par cm foran og bak gud så enda sykere det hadde blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hehe, ja jeg får se hva jeg gjør... Kan jo justere til jeg blir blå, det som er fint med coilovers. Men vil kunne kjøre med den uten å være redd for å ta bunnpanna også. Men litt lavere blir den jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 fysj for noen stygge felger du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Hehe, gratulerer med felg kjøp Blir veldig bra det. Husk spacere bak, ellers vil de ta borti traversen. Gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 må vel få bestillt noen spacere før jeg kommer hjem. er dog litt skeptisk til 9.5" bredde fremme! synes det fyller ganske bra med de 8,5" jeg har nå.. får si fra om de ikke passer, så kan du få kjøpe dem til E39'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Tror felgene er 9" jeg og at det går helt uten problem uansett Kjøp deg noen 5mm spacere med sentrering, GS selger supersport sine. Mer enn godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 fant ikke fra supersport på GS. men det var et annet lurt merke som leverte 5mm med sentrering. Koed har jo og 6mm med sentering, så jeg får se.. måtte du bruke lengre bolter på disse hjula? når jeg tenker meg om, så tror jeg faktisk jeg har 5-6mm lengre bolter liggende.. hvordan er sentreringen på disse spacerne, går de utenpå navet slik at man må ha større senterhull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Trenger ikke større hul i felgen nei, de går rundt navet på bilen men sentreringen på spacerene er også likt navet på bilen. Passer helt perfekt. Du må ha lengre bolter ja. Jeg har ett ekstra sett med bolter hvis du trenger Jeg har 5 mm spacere, men kunne klart meg med 3,5-4mm tror jeg. Mulig jeg må dreie den litt ned når jeg får senka bilen en del. Så jeg slipper å valse så mye, hvis det er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Hmm.. kanskje jeg skulle sett etter noen 4mm spacere. tror min er litt lavere enn din bak. så blir det jo mere gummi på mine hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå